diplomsko delo
Jure Najdič (Avtor), Tomaž Svete (Mentor)

Povzetek

Namen pričujoče diplomske naloge je predstavitev širokega pojma svobodnih izvajalskih praks ali improvizacije v glasbeni umetnosti zahodne glasbe. V tem okviru želi naloga prikazati konkretne primere glasbenih praks in oblik, ki skozi prizmo posameznih zgodovinskih obdobij osvetljujejo sam pojav, uporabo in zapis svobodnih izvajalskih tehnik. Delo obravnava definicijo, razumevanje in razvoj samega pojma improvizacije, ki se je skozi številne muzikološke študije spreminjal. Z analizo in raziskovanjem kompozicijskih tehnik se delo posveča načinom uporabe in herminevtike improvizacije v glasbenih obdobjih srednjega veka, renesanse, baroka, klasicizma, romantike in glasbe 20. stoletja.

Ključne besede

diplomska dela;svobodne izvajalske tehnike;glasbena improvizacija;kompozicija;zgodovina glasbe;svobodne glasbene oblike;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [J. Najdič]
UDK: 781.65(043.2)
COBISS: 22394120 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 730
Št. prenosov: 73
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE PHENOMENON, USE AND NOTATION OF FREE TECHNIQUES IN THE HISTORY OF WESTERN MUSIC
Sekundarni povzetek: The purpose of this thesis is to present a broad concept of free practice for executive or improvisation in the music art of the western music. In this context, the task of this work is to show concrete examples of musical practice and forms through the prism of historical periods illuminate the phenomenon itself, use and record of executive free techniques. The work deals with the definition, understanding and development of the concept of improvisation, which varies through a series of musicological studies. With the analysis and research of compositional techniques the work focuses on use and hermenautics of improvisation in the music of the medieval period, the Renaissance, baroque, classical, romantic and 20th century music.
Sekundarne ključne besede: theses;free executive technique;improvisation;composition;history music;free music formats;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za glasbo
Strani: 80 f.
ID: 9139924
Priporočena dela:
, študija primerov iz repertoarja za flavto 20. in 21. stoletja
, diplomsko delo
, stičišče med lokalnim in globalnim