diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management delovnih sistemov
Povzetek
Podjetje Kuehne + Nagel, d. o. o. je storitveno podjetje, kjer so zaposleni del storitev. Namen diplomskega dela je dokazati, da podjetje z aktivnostmi internega marketinga postane konkurenčnejše in uspešnejše na trgu. V storitvenih organizacijah so zaposleni ključni del storitev, zato morajo podjetja poskrbeti, da so zaposleni sposobni obljubljeno storitev strokovno in kakovostno dostaviti kupcu (Mishra, 2010).
V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pomen internega marketinga in njegov vpliv na zadovoljstvo ter učinkovitost posameznika v organizaciji in posledično na uspešnost podjetja na ciljnem trgu. Ugotovili smo, da je motivacija eden izmed ciljev internega marketinga ter temelj za učinkovito delo zaposlenih, in da interni marketing, skupaj z eksternim, igra ključno vlogo pri doseganju ciljev ter poslanstva podjetja.
V empiričnem delu smo predstavili podjetje Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o in napravili analizo anketnega vprašalnika. Ugotovili smo, da je interni marketing med zaposlenimi v podjetju Kuehne + Nagel, d. o. o. dokaj neznan pojem. Kljub temu so zaposleni v povprečju zadovoljni z delom in položajem v podjetju ter čutijo pripadnost do organizacije. Na koncu smo podali konstruktivne predloge za izboljšave na področju internega marketinga v podjetju Kuehne + Nagel, logistični servis, d. o. o.
Ključne besede
interni marketing;komunikacija;zadovoljstvo;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[T. Svetelj] |
UDK: |
339.138 |
COBISS: |
7620115
|
Št. ogledov: |
1195 |
Št. prenosov: |
69 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
INTERNAL MARKETING IN KUEHNE+NAGEL, GLOBALNI LOGISTIČNI SERVIS, D.O.O. |
Sekundarni povzetek: |
Kuehne + Nagel, d. o. o. is a service company where employees are part of the service. The aim of my thesis is to demonstrate that a company becomes more competitive and prosperous in the market with some activities of its internal marketing.
In service organizations employees are a key part of the service, so the company must ensure that employees are able to deliver promised professional service and quality to the customers (Mishra, 2010).
In the theoretical part of the thesis, we presented the importance of internal marketing and its impact on the satisfaction and efficiency of the individual in the organization.
We have established that motivation is one of the main goals of internal marketing and the foundation for effective work and thus effictive selling service. Internal marketing in conjunction with the external one plays a key role in achieving the goals and mission of the company.
In the empircal part, we presented the company Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o. and carried out an analysis of the questionnaire. We found out that the internal marketing is a relatively unknown concept to the employees of the company Kuehne + Nagel d. o. o. However, its employees are on average satisfied with the work and are loyal to the company.
In the end we made constructive suggestions for some improvements in the area of internal marketing in Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o. |
Sekundarne ključne besede: |
internal marketing;komunication;satisfaction; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
54 f., pril. |
ID: |
9139963 |