magistrsko delo
Majda Knez (Avtor), Matjaž Iršič (Mentor)

Povzetek

Za uspešno delovanje organizacije je nujno poznavanje in preučevanje vedenja porabnikov. Porabniki se odločijo za nakup izdelka na osnovi zaznanih potreb oziroma problemov. Od izdelka pričakujejo, da bo zadovoljil njihove potrebe oziroma rešil njihov problem. Da lahko ponudnik oblikuje izdelek, ki bi ustrezal porabniku, mora poznati dejavnike, ki vplivajo na njihove nakupne odločitve. Namen magistrske naloge je bil proučiti dejavnike izbire , ki vplivajo na nakup frotirastih brisač ter ugotoviti katerim dejavnikom porabniki na slovenskem trgu pripisujejo največjo pomembnost. Zanimalo nas je tudi ali obstajajo razlike v pomembnosti dejavnikov izbire pri nakupu, kadar se kupec odloča za nakup za lastne potrebe oziroma kadar se odloča za nakupa za darilo. V raziskavi nas je zanimalo tudi ali obstajajo razlike med dejavniki izbire pri individualnih kupcih in pri organizacijah. V teoretičnem delu magistrske naloge smo s pomočjo domače in tuje literature predstavili proces nakupnega odločanja, vrste nakupnega odločanja, stopnje v procesu nakupnega odločanja ter podrobneje opisali dejavnike izbire pri nakupu. V empiričnem delu magistrske naloge smo opravili raziskavo pomena dejavnikov izbire pri nakupu frotiraste brisače s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati raziskave so podali vpogled v pomembnost posameznik dejavnikov izbire pri nakupu frotirastih brisač pri individualnih kupcih in pri organizacijah. Vsako podjetje bi se moralo zavedati pomembnosti proučevanja dejavnikov izbire pri nakupu, saj poznavanje le teh lahko predstavlja pomembno izhodišče pri oblikovanju njihovih trženjskih strategij. Podjetje mora porabniku ponuditi to kar si želi in kar v največji meri zadovolji njegovo potrebo oziroma reši problem.

Ključne besede

nakup;nakupno odločanje;nakupno vedenje;vedenje porabnikov;tržna analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Knez]
UDK: 658.89(043.2)
COBISS: 12488476 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 829
Št. prenosov: 86
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Study of the importance of selection factors in purchasing terry towels
Sekundarni povzetek: RESEARCH OF FACTORS PURCHASING TERRY TOWELS
Sekundarne ključne besede: FACTORS OF PURCHASE DECISION;CONSUMER;PROCES OF PURCHASE DECISION;TYPES OF PURCHASING DECISION;TERRY TOWEL;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 65 str., [10] str. pril.
ID: 9140220