diplomsko delo

Povzetek

Živimo v času s hitrim tempom življenja, s hitrim tehnološkim napredkom ter močno konkurenco na področju bančnih storitev. Vsemu temu smo se morali prilagoditi tako ljudje, podjetja, kot tudi banke. Ker pa vse bolj primanjkuje časa za vsakdanje obveznosti, bi lahko rekli, da se z uvedbo elektronskega bančništva reši marsikateri problem. Z uvedbo elektronskega bančništva, nam banke omogočajo poslovanje preko interneta, pri čemer je nam prihranjen čas in denar. S tem se izognemo čakalnim vrstam ter visokim stroškom provizije. Po drugi strani pa morajo banke zato vlagati denar v sodobno tehnologijo kot tudi v usposobljen kader, ki to tehnologijo obvladuje. Seveda, pa si banke prizadevajo, da bi kar najbolje zadovoljile potrebe svojih komitentov. Lahko bi rekli, da v današnjem času ni več banke, ki ne bi ponujala svojih bančnih storitev preko spleta. Tako je nastala na trgu velika konkurenca med bankami in njihovimi storitvami. Vsaka banka pa si seveda tudi prizadeva k čim nižjim stroškom internetnega poslovanja. Poslovanje preko spleta pomeni za banke konkurenčno prednost, zato morajo banke slediti svetovnim trendom, saj lahko samo tako obdržijo svoje komitente.

Ključne besede

bančni sistemi;bančno poslovanje;bančne storitve;elektronsko poslovanje;elektronsko bančništvo;varnost;prednosti;slabosti;mednarodne primerjave;Slovenija;Hrvaška;Avstrija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Hergold]
UDK: 336.71:004.738.5(043.2)
COBISS: 12441372 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 558
Št. prenosov: 47
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Banking services offered to general population in Slovenia with amphasis on electronic banking - comparison to Croatia and Austria
Sekundarni povzetek: We live in a fast pacing world with evident technological progress and strong competition in the field of bank services. People, enterprises and banks need to constantly adjust to these changed circumstances. Since individuals are often in lack of time for everyday duties and errands, introduction of electronic banking (e-banking) solves many problems. With e-banking people can conduct business online, save time and money and avoid queues and high commission costs. But on the other hand, banks need to invest in modern technology and qualified employees able to work with this technology. However, banks seek to best meet the needs of their clients and today there is no bank that does not offer bank services online. This has resulted in tough market competition between banks and services they offer. Each bank also strives to have lowest possible costs of electronic business. Online banking represents a competitive advantage for banks and they must follow latest trends since this is the only way they can keep their clients.
Sekundarne ključne besede: Banking Services;Offered to General Population;Slovenia;Electronic Banking-Comparison to Croatia and Austria;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 60 str.
ID: 9140593