diplomsko delo
Tina Unuk (Avtor), Martin Kramar (Mentor)

Povzetek

Namen diplomske naloge je bil podrobneje raziskati, katere prednosti in slabosti prinaša razvoj sodobne IKT v učni proces in kako ta vpliva na drugačno vlogo učiteljev in učencev v učnem procesu. Prav tako je bil namen diplomske naloge ugotoviti, kakšno je sprejemanje pouka, podprtega z IKT s strani učiteljev in učencev. Osnova empiričnega raziskovanja je bilo anketiranje učiteljev in učencev na srednji in osnovni šoli. V ta namen je bil sestavljen vprašalnik, ki ga je rešilo 202 anketirancev. Analiza rezultatov vprašalnika je pokazala, da učitelji in učenci pozitivno sprejemajo IKT pri pouku. Prav tako so oboji mnenja, da so zaradi uporabe IKT pri pouku učenci bolj motivirani, raje sodelujejo pri pouku, so aktivnejši ter hitreje obvladajo določeno snov. Ugotovili smo, da so učenci mnenja, da s pomočjo IKT lažje pridejo do potrebnih informacij in so % v primerjavi z učitelji % v večjem deležu mnenja, da IKT postaja glavni vir informacij in prenašalec snovi. Razvidno je torej, da se tako učitelji kot učenci zavedajo pomembnosti uporabe IKT pri pouku ter pozitivno sprejemajo njeno vključenost v vzgojno-izobraževalni proces.

Ključne besede

informacijsko komunikacijska tehnologija;IKT;učitelji;učenci;učni proces;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [T. Unuk]
UDK: 37.011.3-051:004(043.2)
COBISS: 22283784 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1552
Št. prenosov: 235
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ATTITUDE OF STUDENTS AND TEACHERS ON CONTEMPORARY INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN THE EDUCATIONAL PROCESS
Sekundarni povzetek: The main aim of diploma was to research the positive and negative aspects of ICT in educational process and to research how and in what way ICT influences different roles of teachers and students in educational process. The aim of diploma was also to discover how teachers and students accept educational process supported by ICT. The basis of the empirical research consists of survey between teachers and pupils in elementary and secondary school. For this purpose, a questionnaire was composed and was distributed among 202 respondents. The results have shown that teachers and pupils positively accept ICT in educational process. Moreover, they believe that the use of ICT in educational process motivates pupils and encourages them to participate more. We have discovered that pupils in comparison with teachers think that ICT is becoming the main source of information. It is obvious that both, teachers and pupils are aware of significance of using ICT in class and accept its incorporation in educational process.
Sekundarne ključne besede: information und communication technology;IKT;teacher pupils;students;educational process;theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: III, 64 f., 12 f. pril.
ID: 9140798