diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo Eksperimentiranje z vodo - Mladinski center Ormož sestavljata dve zaokroženi celoti, ki se med seboj dopolnjujeta in nadgrajujeta (teoretični in praktični del). V teoretičnem delu je didaktični sklop (v njem je podrobneje predstavljeno izkustveno učenje), naravoslovni sklop (v njem je predstavljeno naravoslovje s poudarkom na zgodnjem naravoslovju in eksperimentalni pouk), pedagoško-psihološki sklop (v njem so pojasnjene psihofizične lastnosti otrok med šestim in osmim letom), geografski sklop (predstavljena sta mesto Ormož in Mladinski center Ormož) in sklop voda (v njem je predstavljena najpomembnejša zemeljska tekočina). V praktičnem delu diplomske naloge je natančna priprava, potek dela in evalvacija niza delavnic vode, ki so bile izpeljane v Mladinskem centru Ormož. Ugotovljeno je, da mora učitelj za uspešnost pri eksperimentalnem delu izdelati natančno pripravo, ki mora vsebovati različne in otrokom zanimive aktivnosti, s katerimi bomo spodbudili njihovo radovednost in željo po nečem novem, njim še neodkritem.
Ključne besede
diplomska dela;naravoslovje;izkustveno učenje;eksperimentalno delo;voda;prvo triletje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Zidarič] |
UDK: |
159.953.5:546.212 (043.2) |
COBISS: |
22425864
|
Št. ogledov: |
1055 |
Št. prenosov: |
162 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
EXPERIMENTS WITH WATER - YOUTH CENTRE ORMOŽ |
Sekundarni povzetek: |
The diploma thesis titled Water experiments - Youth Center Ormož is drawn up in two complemented parts, namely theoretical and practical. In the theoretical part there are didactical part (where the experimental learning is introduced), natural part (where the natural science is introduced, with the emphasis on early natural science and experimental education), pedagogical and psychological part (where the psychophysical features of kids between six and eight years old are represented), geographical part (where city Ormož and Youth Center Ormož are represented), and part titled Water (where the most important earth liquid is represented). In the practical part of the diploma thesis there is specific lesson plan, workflow, and evaluation of the lesson Water, which was carried out in the Youth Center Ormož. It is established that a teacher has to draw up specific lesson plan due to successful experimental part; the lesson plan must contain different and interesting activities for the kids, as the curiosity and the eager to learn will be encouraged. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;natural science;experimental learning;experimental work;water;first triennial; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
141 f. |
ID: |
9141001 |