magistrsko delo
Klara Berdelak (Avtor), Katja Košir (Mentor)

Povzetek

Medvrstniško nasilje ni nov pojav. Pojavlja se že skoraj po vseh šolah na svetu v različnih oblikah ter predstavlja neprijetno izkušnjo za žrtev in hkrati tudi za opazovalca. Nasilje v šolah preprečujemo, saj je šolski sistem dolžan zagotavljati varno in delovno učno okolje za učenca in učitelja. Magistrsko delo predstavlja pregled sodobne literature s področja medvrstniškega nasilja in udeležencev v njem, dejavnikov, ki vplivajo nanj, odnos učencev do nasilja in vloge razrednika pri preprečevanju le-tega. Zadnji del je v celoti namenjen preventivnim strategijam za preprečevanje medvrstniškega nasilja, ki smo jih podkrepili s sodobnimi znanstvenimi spoznanji. Vsebuje smernice, priporočila in načine za učitelje razrednike, kako ustvariti sproščeno in toplo šolsko okolje, kjer so prisotni pozitivni odnosi, vključenost vseh na šoli, postavljanje pravil in meja, pohvale ter sankcije ob neprimernem vedenju.

Ključne besede

medvrstniško nasilje;razrednik;osnovne šole;razredna klima;preventiva;magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Berdelak]
UDK: 37.015.3:37.048:364.632(043.2)
COBISS: 22261256 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1235
Št. prenosov: 225
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE ROLE OF CLASS TEACHER IN PREVENTING AND RESPONDING TO PEER VIOLENCE IN PRIMARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: Peer violence is not a new phenomenon in schools. It occurs in almost every school in the world in various forms and presents an unpleasant experience not only for the victim, but also for the observer. The school system is obliged to provide a safe working and learning environment for students and teachers, so it is obliged to prevent violence. Master's thesis presents an overview of newly released literature in the area of peer violence. The thesis provides a valuable insight into peer violence. It also deals with participants, factors that influence peer violence, pupils' attitudes towards it and the role of the class in the prevention of peer violence. The last part of the thesis is entirely devoted to prevention strategies that are based on modern scientific knowledge. It contains guidelines, recommendations and methods for the class teacher on how to create a welcoming school environment. The last is a consequence of positive relationships, inclusion, of set rules and boundaries and also of acknowledgement of good behaviour on one side and sanctions on misbehaviour on the other.
Sekundarne ključne besede: peer violence;class teacher;primary schools;learning environment;prevention;master theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 80 f.
ID: 9141144