Maja Umek (Avtor), Manca Gašperšič (Prevajalec povzetka)

Povzetek

Prispevek daje odgovore na vprašanja: koliko in s katerimi vsebinami je geografija vklju - čena v učne načrte od predšolskega obdobja do vključno petega razreda osnovne šole, v kolikšnem količinskem razmerju je do drugih predmetnih področij in za katere spre - membe učnih načrtov bi si bilo potrebno prizadevati pri naslednjih prenovah. Analizirali smo učne načrte, v katere so vključene geografske vsebine. Uporabili smo kvalitativno in semi kvantitativno analizo. Kategorije za kvalitativno analizo so bile pokrajinske sestavi - ne oziroma njihove prvine, pokrajine ter orientacija in kartografija.

Ključne besede

šolska geografija;učni načrti;vrtec;osnovna šola;razredni pouk;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2/.3.091.2:91(497.4)
COBISS: 59369826 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0354-0596
Matična publikacija: Dela
Št. ogledov: 1591
Št. prenosov: 239
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The paper elucidates to what extent and with what contents geography is included in syllabuses from the preschool period to the fifth grade, its quantity relation to other sub - jects, and syllabus changes to be sought in future reforms. We analysed curriculums that incorporate geographical contents, with the use of qualitative and semi-quantitative analysis. Encoding categories comprised landscape elements, regions, orientation and cartography.
Sekundarne ključne besede: geographical education;curriculum;kindergarten;primary-level teaching;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 61-75
Zvezek: ǂ[Št.] ǂ43
Čas izdaje: 2015
DOI: 10.4312/dela.43.4.61 75
ID: 9142494