diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovsko-izobraževalnih sistemov
Marjeta Vrbovšek (Avtor), Mojca Bernik (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava zavzetost zaposlenih na delovnem mestu, dejavnike, ki vplivajo na zavzetost in vodstvene kompetence. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo opredelili, kaj je zavzetost, kateri so dejavniki za zavzetost. Poleg tega smo se seznanili z merjenjem zavzetosti, vodenjem za zavzetost ter vodstvenimi kompetencami. Zavzetost smo predstavili tudi v povezavi z nekaterimi drugimi sorodnimi pojmi. V empiričnem delu smo obravnavali podjetje Thermana d. d. Skozi raziskavo smo ugotovili stopnjo osebne zavzetosti zaposlenih na ravni celotne Thermane d. d. in po posameznih programih ter zavzetost glede na sociodemografske faktorje. Ugotovili smo ključne dejavnike in vodila za izboljšanje zavzetosti. Prav tako smo ugotovili, katere kompetence zaposleni zaznavajo pri svojih nadrejenih in katere vplivajo na njihovo zavzetost. Na koncu so bili podani predlogi za ukrepe na področju človeških virov in za izboljšanje zavzetosti zaposlenih.

Ključne besede

zavzetost zaposlenih;Thermana d.d., družba dobrega počutja;kompetence;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Vrbovšek]
UDK: 331.108
COBISS: 7605523 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1746
Št. prenosov: 318
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Employee engagement at Thermana d. d.
Sekundarni povzetek: The thesis deals with the engagement of employees on workplace, drivers of engagement and management competences. The thesis is divided into two parts, namely a theoretical and empirical part. In the theoretical part we have defined what engagement is, what are the engagement factors. In addition, we were introduced with measuring engagement, leadership and engagement management competencies. We have also identified the engagement in the relation with related concepts. In the empirical part we discussed the company Thermana d. d. Through research, we found the level of personal engagement of the employees throughout the entire Thermana d. d. and by individual programs and engagemnet considering socio-demographic factors. We have found the key factors and engagement drivers. We have also found which leadership competencies employees perceive with their superiors and which affect their engagement. In the end, the proposals were presented for actions in the field of human resources and of improving employee engagement.
Sekundarne ključne besede: employee engagement;Thermana d. d.;company of well-being;competences;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 78 f.
ID: 9143335
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovsko-izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov