magistrsko delo
Simon Potočnik (Avtor), Mario Plenković (Mentor), Tina Tomažič (Komentor)

Povzetek

Orodja odnosov z javnostmi in oglaševanja nas obdajajo na vsakem koraku oz. področju življenja. Njihovo razširjenost je omogočila tržno usmerjena družba, ki se hoče svojim potrošnikom približati, oz. se jim predstaviti v najboljši možni luči. V magistrskem delu se ukvarjamo z analizo kliping poročil dogodka Formula student 2011, katerega sponzor je bilo podjetje Henkel Slovenija. Zanimajo nas učinki sponzoriranja z vidika sponzorskega podjetja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih teoretičnih pojmov s področja odnosov z javnostmi ter sponzorstva, katerih poznavanje je nujno za razumevanje empiričnega dela.

Ključne besede

odnosi z javnostmi;sponzorstvo;kliping;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: S. Potočnik
UDK: 659.4(043.2)
COBISS: 19788566 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1346
Št. prenosov: 81
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The role of public relations and sponsorship in Formula student 2011
Sekundarni povzetek: Tools used in public relations and advertising surround every aspect of our lives. Their widespread presence is a result of a commercially-driven society whose main purpose is to get as close to the consumers as possible as well as to present itself in the best possible way. The master’s thesis presents the analysis of press clipping reports about the Formula Student 2011 event, which was sponsored by Henkel Slovenia. We are interested in determining the effects of sponsorship from the point of view of the sponsor. The theoretical part of the thesis focuses on a more detailed explanation of certain theoretical terms from the area of public relations and sponsorship. A clear understanding of these terms serves as a basis for comprehending the empirical part of the thesis.
Sekundarne ključne besede: public relations;sponsorship;clipping;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 66 f.
ID: 9143758