magistrsko delo
Povzetek
Orodja odnosov z javnostmi in oglaševanja nas obdajajo na vsakem koraku oz. področju življenja. Njihovo razširjenost je omogočila tržno usmerjena družba, ki se hoče svojim potrošnikom približati, oz. se jim predstaviti v najboljši možni luči. V magistrskem delu se ukvarjamo z analizo kliping poročil dogodka Formula student 2011, katerega sponzor je bilo podjetje Henkel Slovenija. Zanimajo nas učinki sponzoriranja z vidika sponzorskega podjetja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih teoretičnih pojmov s področja odnosov z javnostmi ter sponzorstva, katerih poznavanje je nujno za razumevanje empiričnega dela.
Ključne besede
odnosi z javnostmi;sponzorstvo;kliping;magistrske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
S. Potočnik |
UDK: |
659.4(043.2) |
COBISS: |
19788566
|
Št. ogledov: |
1346 |
Št. prenosov: |
81 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The role of public relations and sponsorship in Formula student 2011 |
Sekundarni povzetek: |
Tools used in public relations and advertising surround every aspect of our lives. Their widespread presence is a result of a commercially-driven society whose main purpose is to get as close to the consumers as possible as well as to present itself in the best possible way. The master’s thesis presents the analysis of press clipping reports about the Formula Student 2011 event, which was sponsored by Henkel Slovenia. We are interested in determining the effects of sponsorship from the point of view of the sponsor. The theoretical part of the thesis focuses on a more detailed explanation of certain theoretical terms from the area of public relations and sponsorship. A clear understanding of these terms serves as a basis for comprehending the empirical part of the thesis. |
Sekundarne ključne besede: |
public relations;sponsorship;clipping; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VII, 66 f. |
ID: |
9143758 |