diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Povzetek
V diplomskem delu je opisan nastanek, razvoj in razlog za obstoj pristajalnih strani ter ločeni so glavni tipi le-teh. Predstavljene in preverjene so dobre prakse pri zasnovanju vsebine in oblikovanju pristajalnih strani. Barvni kontrast, velikosti elementov in tipografija so le nekateri izmed dejavnikov, ki določajo uspešnost pristajalne strani. Besedilo identificira in predstavi ključne elemente, ki jih mora vsebovati dobra pristajalna stran. Predstavljena in uporabljena je tehnika AB testiranja s katero poskuša raziskati vpliv kontrasta glavnega akcijskega gumba in uporabo človeških obrazov na konverzijo.
Ključne besede
pristajalne strani;optimizacija;tipografija na spletu;barvni kontrasti;konverzija;spletni marketing;AB testiranje;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
M. Grušovnik |
UDK: |
655.26:004.774.6(043.2) |
COBISS: |
19603222
|
Št. ogledov: |
936 |
Št. prenosov: |
93 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ANALYSIS AND BEST PRACTICES OF LANDING PAGES |
Sekundarni povzetek: |
The final thesis describes the invention, development over time, and the reason for the existence of landing pages, dividing them also into main types. Created and presented are good practices for creating content for and designing landing pages. Color contrast, element sizes and typography are only some of the factors that determine the success of the landing page. It identifies and presents key elements that must be included in a good landing page. An A/B testing technique is presented and applied to investigate the effect of contrast on the main CTA (Call to action) button and the impact of human faces to the conversion |
Sekundarne ključne besede: |
landing pages;optimization;web typography;color contrasts;conversion;web marketing;AB testing;prezi; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
XIII, 61 str. |
ID: |
9143957 |