diplomsko delo

Povzetek

V prvem delu diplomske naloge sta splošno predstavljena kultura in proces komunikacije. Zaradi velikega števila raziskovalcev na tem področju obstajajo različne opredelitve pojma kultura in njegovih dimenzij. Predstavljenih je nekaj vodilnih avtorjev, njihovih modelov in definicij. Krajše poglavje je namenjeno tudi medkulturni komunikaciji, ki je ena izmed osnov za uspešnost v mednarodnem poslovanju. V nadaljevanju diplomskega dela je v ospredju poslovna komunikacija v mednarodnem okolju. Kot primeri so izbrane Nemčija, Italija in Japonska. Za vsako državo so predstavljeni parametri, napotki in nasveti za poslovneže, ki vstopajo v mednarodni svet poslovanja in komuniciranja.

Ključne besede

kultura;modeli kulture;komunikacije;medkulturna komunikacija;poslovna etika;mednarodno poslovanje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: U. Vidali
UDK: 316.77+174(043.2)
COBISS: 20146454 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1979
Št. prenosov: 329
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: BUSINESS COMMUNICATION IN INTERNATIONAL ENVIRONMENT
Sekundarni povzetek: Culture and communication process are generally described in the first part of the diploma. Due to the large number of researchers in this field, consequently there are various definitions for the concept of culture and its dimensions. Most important authors, their models and definitions are described. A short chapter is dedicated to cross-cultural communication, which is one of the foundations for successful international business. In the second part the focus is on business communication in international environment. Germany, Italy and Japan are chosen and described as examples. Business etiquette, parameters, tips and advice for businessman entering the world of international commerce and communication are described for each country separately.
Sekundarne ključne besede: culture;culture models;communications;cross-cultural communication;business etiquette;international business;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: V, 64 str.
ID: 9144201
Priporočena dela:
, kulturne razlike v formalnih in neformalnih poslovnih srečanjih v izbranih državah EU
, delo diplomskega projekta