diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
Vesna Orlić (Avtor), Gregor Lenart (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu so predstavljene lastnosti in prednosti uporabe centraliziranih CRM sistemov. Lotili smo se tudi raziskave in izbire ustreznega CRM sistema za malo podjetje, ki omogoča enostavno uporabniško izkušnjo in enostavno dopolnjevanje oz. nadgrajevanje. Diplomsko delo obravnava izdelavo in prilagajanje izbranega CRM sistema dejanskim uporabniškim zahtevam. Prav tako je opisan način dosedanje zamudne administracije in nepregledne uporabe nedodelanih orodij za sledenje dela z strankami v malem podjetju. Ob koncu je prikazan praktični primer uspešne vpeljave CRM sistema v malem podjetju. Ključni cilj naloge je opis uspešne vpeljave CRM sistema v realno poslovno okolje.

Ključne besede

CRM;delo s strankami;programi zvestobe;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [V. Orlić]
UDK: 004
COBISS: 7651859 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 811
Št. prenosov: 66
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: INTRODUCTION OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT SYSTEM IN A SMALL COMPANY
Sekundarni povzetek: In this diploma work, we will highlight the importance and benefits of using a centralized CRM system. We began the research and selection of the most appropriate CRM system for small company that provides a simple user experience and is easy for executing any of its upgrade or possible future needs of the company. We will also address to the construction and adaptation of the chosen CRM system according to the actual user requirements. It also describes the time-consuming administration and non-transparent use of incomplete tracking tools until the CRM introduction in relation to work with clients in a small company. At the end, it shows a practical example of successful deployment of CRM system in a small company. The main stream of the work is to describe the successful introduction of particular CRM system in a real business environment.
Sekundarne ključne besede: CRM;System for Customer Relationship Management;Work with customers;Loyalty programs;Business Communication;Knowledge Management;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 43 f.
ID: 9148142
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacijska informatika
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu
, čarobna palica ali nepotreben strošek