diplomsko delo
Mojca Frlic (Avtor), Jurij Selan (Mentor)

Povzetek

Kvaliteten logotip in celostna grafična podoba lahko pomembno pripomoreta k prepoznavnosti turistične kmetije na trgu. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela: likovno-teoretski in likovno-praktični del. V prvem, likovno-teoretskem delu, raziščem, kakšen je pomen celostne grafične podobe, na področju kmečkega turizma in v kolikšni meri je področje celostne grafične podobe razvito med slovenskimi turističnimi kmetijami, ter podam primerjavo z avstrijskim in italijanskim območjem. V tem delu raziščem zakonitosti oblikovanja grafičnih znakov, logotipov in celostnih grafičnih podob. Na podlagi dobljenih ugotovitev analiziram obstoječe grafične znake s področja kmečkega turizma. V drugem, likovno-praktičnem delu, na podlagi spoznanj, pridobljenih skozi likovno-teoretski del, oblikujem celostno grafično podobo za turistično kmetijo Na Lanišah. Avtorsko oblikovanje predstavim, od uvodnih idej, načrtovanja, izdelave logotipa v vektorski obliki, do končne celostne grafične podobe, z njeno uporabnostjo v praksi.

Ključne besede

celostna grafična podoba;grafično oblikovanje;logotip;grafični znak;turistična kmetija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Frlic]
UDK: 766:655.26(043.2)
COBISS: 11030089 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 931
Št. prenosov: 135
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Art characteristics of corporate identity design in farm tourism
Sekundarni povzetek: Quality logo and corporate identity, can make an important contribution to the visibility of tourist farm on the market. The thesis is divided into two sections: Art-theoretical and practical section. In the first, art-theoretical section, I investigate, the importance of corporate identity, in the field of rural tourism and the extent to which the scope of corporate identity is developed among the Slovenian tourist farms and I give a comparison with the Austrian and Italian areas. In this part I also research the basic principles of graphic design, logos and corporate identities. I analyze existing logos in the field of rural tourism, based on the obtained results. In the second, art-practical section, I form a corporate identity for the tourist farm Na Lanišah, on the basis of lessons learned through the art-theoretical section. I represent my original corporate identity from the preliminary ideas, designing logo in vector format to the complete corporate identity and its usefulness in practice.
Sekundarne ključne besede: art;graphic arts;umetnost;grafika;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Likovna pedagogika
Strani: 56 str.
ID: 9149524