diplomsko delo
Povzetek
Kvaliteten logotip in celostna grafična podoba lahko pomembno pripomoreta k prepoznavnosti turistične kmetije na trgu.
Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela: likovno-teoretski in likovno-praktični del. V prvem, likovno-teoretskem delu, raziščem, kakšen je pomen celostne grafične podobe, na področju kmečkega turizma in v kolikšni meri je področje celostne grafične podobe razvito med slovenskimi turističnimi kmetijami, ter podam primerjavo z avstrijskim in italijanskim območjem. V tem delu raziščem zakonitosti oblikovanja grafičnih znakov, logotipov in celostnih grafičnih podob. Na podlagi dobljenih ugotovitev analiziram obstoječe grafične znake s področja kmečkega turizma. V drugem, likovno-praktičnem delu, na podlagi spoznanj, pridobljenih skozi likovno-teoretski del, oblikujem celostno grafično podobo za turistično kmetijo Na Lanišah. Avtorsko oblikovanje predstavim, od uvodnih idej, načrtovanja, izdelave logotipa v vektorski obliki, do končne celostne grafične podobe, z njeno uporabnostjo v praksi.
Ključne besede
celostna grafična podoba;grafično oblikovanje;logotip;grafični znak;turistična kmetija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Frlic] |
UDK: |
766:655.26(043.2) |
COBISS: |
11030089
|
Št. ogledov: |
931 |
Št. prenosov: |
135 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Art characteristics of corporate identity design in farm tourism |
Sekundarni povzetek: |
Quality logo and corporate identity, can make an important contribution to the visibility of tourist farm on the market.
The thesis is divided into two sections: Art-theoretical and practical section. In the first, art-theoretical section, I investigate, the importance of corporate identity, in the field of rural tourism and the extent to which the scope of corporate identity is developed among the Slovenian tourist farms and I give a comparison with the Austrian and Italian areas. In this part I also research the basic principles of graphic design, logos and corporate identities. I analyze existing logos in the field of rural tourism, based on the obtained results. In the second, art-practical section, I form a corporate identity for the tourist farm Na Lanišah, on the basis of lessons learned through the art-theoretical section. I represent my original corporate identity from the preliminary ideas, designing logo in vector format to the complete corporate identity and its usefulness in practice. |
Sekundarne ključne besede: |
art;graphic arts;umetnost;grafika; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Likovna pedagogika |
Strani: |
56 str. |
ID: |
9149524 |