diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu

Povzetek

V podjetju Bars d.o.o. do sedaj niso imeli vpeljane rešitve za upravljanje odnosov s strankami. Podatki o strankah so bili razpršeni in niso bili dostopni vsem zaposlenim v podjetju. V letu 2016 so se odločili, da poiščejo primerno rešitev za svoj problem. Reševanje omenjenega problema smo predstavili v diplomskem delu. V prvem delu diplomskega dela smo opredelili pojem CRM in njegove značilnosti. V drugem delu smo predstavili pet rešitev CRM. Med vsemi proučevanimi rešitvami smo se odločili za program Maximizer CRM. V nadaljevanju smo med vsemi različicami programa s pomočjo Moscow analize izbrali Maximizer CRM Group. Ta različica vsebuje vrsto uporabnih funkcionalnosti, ki jih podjetje potrebuje za rešitev svojega problema. Zaposleni v podjetju se zavedajo, da jim največjo konkurenčno prednost predstavljajo obstoječe stranke. Le-te so zmeraj bolj zahtevne. Tudi prehajanje strank med računovodskimi servisi je danes bolj preprosto, kot je bilo nekoč. Draţje je iskanje novih strank, kot servisiranje starih. Vse to nas je pripeljalo do spoznanja, da moramo več pozornosti posvetiti strankam. In prav s CRM rešitvijo je upravljanje odnosov s strankami precej bolj pregledno, preprosto in učinkovito.

Ključne besede

CRM;računovodstvo;stranke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [J. Babnik Mravlja]
UDK: 658.7
COBISS: 7859731 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 895
Št. prenosov: 137
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: IMPLEMENTATION OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT APPLICATION IN ACCOUNTING COMPANY BARS D.O.O.
Sekundarni povzetek: The company Bars d.o.o. has not been implementing a customer relationship management solution so far. Customer data was scattered and not available to all the company employees. In the year 2016, they decided to find a suitable solution for their problem. This thesis presents the process of solving the above mentioned problem. The first part of the paper defines the concept of CRM and its characteristics. In the second part, we present five CRM solutions. Among all the researched solutions, we chose the Maximizer CRM programme. Afterwards, we used the Moscow analysis to choose Maximizer CRM Group among all the versions. This version includes a number of useful functions needed to solve the problem of the company. The company employees are aware of the fact that their biggest competitive advantage is their existing customer base that is becoming more and more demanding. Furthermore, it has become easier for customers to change accounting firms. It is more expensive to find new customers than to service the existing ones. All this has led to the conclusion that we need to pay customers more attention. The CRM solution is what makes managing customer relationship more transparent, effective and easier.
Sekundarne ključne besede: CRM;Maximizer CRM;Accounting;Customer;Aplication comparison.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 49 f.
ID: 9150978
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu
, čarobna palica ali nepotreben strošek