diplomsko delo

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Sodobne likovne prakse pri likovni umetnosti v osnovni šoli je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del je razdeljen na dva sklopa. V prvem sklopu so predstavljene sodobne likovne prakse, s poudarkom na avtorjih sodobne likovne umetnosti, predstavljenih na Beneških likovnih bienalih. Drugi sklop je posvečen sodobni likovni umetnosti v Učnem načrtu za Likovno umetnost v osnovni šoli. V empiričnem delu so uporabljene osnovna deskriptivna statistika in metode kvalitativne metodologije (spremljanje dejavnosti, anekdotski zapisi, video in fotografsko spremljanje dejavnosti). Problem je raziskan z naslednjih vidikov:Didaktični in metodični vidiki načrtovanja in izvedbe likovnih nalog z vidika sodobnih likovnih praks. Načrtovanje didaktičnih sklopov, ki zajemajo likovne naloge s področja sodobne likovne umetnosti. Prostorski in materialni pogoji dela pri pouku likovne umetnosti, ob izvedbah likovnih nalog s sodobno likovno tematiko. Vrednotenje likovnih del učencev, ki temeljijo na konceptualnih osnovah sodobnih likovnih praks.

Ključne besede

osnovne šole;likovna umetnost;sodobne likovne prakse;Beneški likovni bienale;učni načrti;likovna vzgoja;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Velikonja]
UDK: 373.3:73(043.2)
COBISS: 22443272 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1323
Št. prenosov: 153
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Use of Contemporary Art at Art Classes in Primary School
Sekundarni povzetek: This thesis, entitled The Use of Contemporary Art at Art Classes in Primary School, comprises of theoretical and practical part. The theoretical part is divided into two sections. The first one focuses on presentation of contemporary art with emphasis on artists, whose works have been presented at the Venice Art Biennale. The second part is dedicated to contemporary art in the Art Course Syllabus in primary school. In this empirical segment, we have employed basic descriptive statistics and methods of qualitative methodology (e.g. surveillance of activities, anecdote notes, video and photo follow-up). This thesis's problem has been addressed from the following aspects: Didactic and methodical aspects of planning and implementation of tasks from the contemporary art's point of view. Planning of didactic sets that comprise tasks in the field of contemporary art. Spatial requirements and material conditions of Art classes while performing tasks regarding contemporary art themes. Evaluation of student artworks that employ basic concepts of contemporary art.
Sekundarne ključne besede: primary school;art;Venice Art Bienale;art course syllabus;theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za likovno umetnost
Strani: 62 f., [14] f. pril.
ID: 9153640