diplomsko delo
Manja Koren Kodele (Avtor), Darija Petek (Mentor)

Povzetek

Namen diplomske naloge je preučiti pomen otrokovega učenja v predšolskem obdobju, ki v največji meri poteka skozi igro, ki je otrokova temeljna dejavnost za oblikovanje osebnosti in odnosa do sveta. V zadnjih letih se za učenje naravoslovja čedalje bolj poudarja pomen aktivnega učenja, saj prevladujejo prepričanja, da se otrok najbolj uči, ko je aktiven. Otroci, ki se aktivno učijo, so osredotočeni na svoja dejanja in razmišljanja, dajejo pobude za dejavnost, ki izhajajo iz njihove notranje motivacije, osebnih interesov in namenov. Znanje, pridobljeno na podlagi lastnih izkušenj in spoznanj, je trajnejše od znanja, ki ga otrok pridobi kot pasiven udeleženec učnega procesa, hkrati pa otroku omogoča reševanje problemov v vsakdanjem življenju.

Ključne besede

diplomska dela;predšolski otrok;igra;raziskovanje;aktivno učenje;vloga vzgojitelja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Koren Kodele]
UDK: 373.2:159.953.3(043.2)
COBISS: 22524936 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1608
Št. prenosov: 255
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: IMPORTANCE OF LEARNING IN PRESCHOOL - AGE CHILDREN
Sekundarni povzetek: The aim of this diploma is to study the importance of learning in preschoolage children that mostly happens through playing, which is a child s basic activity for shaping his or her personality and attitude towards the world. In recet years, the emphasis for the learning of natural science has been on the importance of active learning, becouse experts believe that children learn the most when they are active. Children that learn actively are focused on their actions and thoughts, and anitiate activities that originate from their internal motivation, personal interests and purposes. Knowledge gained from personal experiences and cognition is longer lasting than the knowledge that children gain as passive participants of a learning process and it simultaneously gives children the tools for solving problems in everyday life.
Sekundarne ključne besede: theses;preschool-age children;playing;discovering;active learning;the role of the pedagogue;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 65 f.
ID: 9154380