diplomsko delo
Ines Krivec (Avtor), Tanja Verlak (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo analizira dokumentarno fotografijo 20. stoletja ter semiotično analizo fotografije. Dokumentarna fotografija vedno poskuša sporočati in pustiti vtis. Da bi v tem uspela, mora poiskati pravilen odnos med objektivno vsebino in svojevoljnim subjektivnim ustvarjalnim nagonom. Človek je subjektivno bitje, zato je linija med objektivnim in subjektivnim v sferi dokumentarizma zelo tanka. Fotograf odloča o videzu posnetka, vedno vsiljuje merila tistemu, kar fotografira, in s tem tudi vpliva na sporočilnost in samo avtentičnost fotografije. Fotografije in njihov pomen analiziramo s pomočjo semiologije.

Ključne besede

diplomska dela;fotografija;dokumentarna fotografija;objektivnost;subjektivnost;semiotika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [I. Krivec]
UDK: 77.044"19"(043.2)
COBISS: 22541576 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2060
Št. prenosov: 296
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: DOCUMENTARY PHOTOGRAPHY OF THE 20th CENTURY AND SEMIOTIC ANALYSIS OF PHOTOGRAPHY
Sekundarni povzetek: This thesis analyses documentary photography of the 20th century and semiotic analysis of photography. The documentary photography always tries to leave a message and make an impression. To succeed that, it has to find the right relationship between objective contents and arbitrary subjective creative instinct. A human is a subjective creature that is why the line between objective and subjective can be very thin in the sphere of documentary. The photographer decides about the look of the shot, imposes standards to what is being photographed and that affects the communicativeness and authenticity of the photography. Photography and its meaning are analysed by semiology.
Sekundarne ključne besede: theses;photography;documentary photography;objectivity;subjectivity;semiotics;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za likovno umetnost
Strani: 98 f.
ID: 9154388
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, prakse dokumentarne fotografije