diplomsko delo

Povzetek

Razvoj trženjske strategije podjetja Domel na kitajskem trgu

Ključne besede

Slovenija;Kitajska;podjetje;elektroindustrija;Domel;zunanja trgovina;trženje;poslovno komuniciranje;strategija trženja;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Vrhunc]
UDK: 339.13
COBISS: 22950374 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1424
Št. prenosov: 157
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing strategy of Domel on Chinese market
Sekundarne ključne besede: Slovenia;China;enterprises;electric industry;Domel;foreign trade;marketing;business communication;marketing strategy;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 42, 4 str.
ID: 9154548