magistrsko delo
Uroš Svilar (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Odziv tržnikov na spremenjeno nakupno vedenje organizacij zaradi digitalnih medijev

Ključne besede

trženje;medorganizacijsko trženje;nakup;odločanje;spremembe;informacijksa tehnologija;mediji;raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Svilar]
UDK: 339.138
COBISS: 22958822 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 576
Št. prenosov: 387
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketers' responses to the changed organisational purchase behaviour due to digital media
Sekundarne ključne besede: marketing;intercompany marketing;purchasing;decision making;changes;informacijksa tehnologija;media;research;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 64, 39 str.
ID: 9154564