magistrska naloga
Borut Petelin (Avtor), Anita Trnavčevič (Mentor)

Povzetek

Ekošole in trajnostni razvoj - pomen učinkovitega marketinškega pristopa

Ključne besede

trajnostni razvoj;marketing;neprofitne organizacije;marketinško komuniciranje;gospodarstvo;socialni marketing;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [B. Petelin]
UDK: 502.131.1:339.138(043.2)
COBISS: 1538502596 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3404
Št. prenosov: 282
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: sustainable development;marketing;non-profit organizations;marketing communications;economy;social marketing;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VIII, 97 str. + pril.
ID: 9159422
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer marketinga reciklaže plutovinastih zamaškov
, primer prostovoljnih gasilskih društev