diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
Klemen Šafar (Avtor), Alenka Baggia (Mentor), Marko Urh (Komentor)

Povzetek

Z optimizacijo spletnih strani dosežemo, da se spletna stran podjetja in podstrani uvrstijo višje med rezultate iskanj spletnih iskalnikov. Cilj uspešne optimizacije je povečati obisk na strani in posledično doseči boljšo prepoznavnost in tudi večjo prodajo. V tem diplomskem delu smo se osredotočili na preučevanje celovitega procesa optimizacije in njegove aplikacije na dejanskem primeru spletne trgovine. Staro spletno trgovino smo nadomestili s povsem novo in jo primerno preuredili za boljšo prepoznavnost v spletnih iskalnikih. Osredotočili smo se na postopke optimizacije, ki so primerni za Google, najbolj obiskan spletni iskalnik. Izvedli smo optimizacijo na strani in optimizacijo izven strani s povečavo povratnih povezav na našo spletno stran. S procesom izboljšanja spletne optimizacije smo utrdili tudi prisotnost na socialnih omrežjih. Z izbiro primernih, nekonkurenčnih ključnih besed smo spletno stran v doglednem času uspešno uvrstili na predvidena mesta v rezultatih iskalnika. Povečal se je obisk in tudi prodaja. Optimizacija spletnih strani je dolgotrajen proces, ki se neprestano spreminja. Če hočemo ohranjati ali povečevati prisotnost na spletu, moramo ves čas slediti trendom in hkrati namenjati sredstva v proces optimizacije spletnih strani.

Ključne besede

optimizacija spletnih strani;spletni iskalniki;marketing v spletnih iskalnikih;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [K. Šafar]
UDK: 004.738.5
COBISS: 7779859 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1117
Št. prenosov: 101
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The concept of web store optimization
Sekundarni povzetek: With search engine optimization we can achieve higher rankings in searh engine results pages (SERP's ) for our company website. Goal of a successful search engine optimization is to increase visits to the site and, consequently, achieve better search engine visibility and more sales. In this undergraduate degree, we focused on the study of a comprehensive process of optimization and its application to the real case of an online shop. The old store was replaced by a completely new and appropriately rearranged for better visibility in search engines. We focused on the optimization procedures, which are suitable for Google, the most visited search engine. We performed on page and off-page optimization by increasing backlinks to our website. In the process of improving website optimization, we also improved presence on social networks. By selecting a suitable, non-competitive keywords we have successfully ranked our keywords in the search results. This increased our website traffic as well as sales. Website optimization is a time consuming process, which is constantly changing. If we want to maintain or increase our online presence, we must always follow the trends and at the same invest time and resources in the process of website optimization.
Sekundarne ključne besede: Search engine optimization;SEO;Search engines;Search engine marketing;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 50 f.
ID: 9160924
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov