diplomska naloga
Nina Mržljak (Avtor), Tatjana Devjak (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi sem raziskovala kakšno vlogo in naloge ima romski pomočnik v prvem razredu devetletne osnovne šole. Ker se v šolah in vrtcih vedno bolj pojavljajo romski pomočniki, sem se odločila, da raziščem, kaj je njihova vloga v razredu, kakšne naloge imajo v razredu in tudi izven razreda v romskih naseljih, ter ali jih in koliko jih učitelji v razredu vključujejo v delo. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela: teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu spoznamo Rome, od kod prihajajo, njihov življenjski prostor nekoč in danes, gospodarske dejavnosti, ki so jih Romi opravljali nekoč. Spoznamo tudi začetke vzgoje in izobraževanja romskih otrok, kje, kdaj in zakaj se pojavijo prve težave v izobraževanju teh otrok, ter kako se rešujejo te težave. Opisala sem tudi kdo in za kaj sploh romski pomočnik je. Empirični del pa vsebuje raziskavo, ki je bila opravljena s pomočjo anket v mesecu maju 2015 med vsemi desetimi pomočniki na področju Dolenjske in Bele krajine. Pridobljene podatke sem obdelala in jih prikazala z pomočjo grafov.

Ključne besede

romski otroci;vloga;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Mržljak]
UDK: 373.2:316.35(=214.58)(043.2)
COBISS: 11089737 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1040
Št. prenosov: 130
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Roma assistants in first grade of primary school
Sekundarni povzetek: In the present thesis, the role and duties of a Roma assistant in the first grade of primary school were researched. Since Roma assistants increasingly appear at schools and kindergartens, I decited to survey their role in the calssroom, the tasks they have in the classroom and also outside of it in the Roma settlements an whether they are and to what extent included in the calssroom work by teachers. The thesis is divided into two parts: a theoretical and empirical one. In the theoretical part we learn about Roma, where they come from, their past and present living space and economic activities of Roma in the past. Additionally, we are encountered by the beginnnings of the education of Roma children; where, when and why the first problems of these children occur, and how to solwe the problems. Who and why is a Roma assistant needed is also described. The empirical part contains the survey which was carried out by means of questionnaires distributed among the ten assistants in the Dolenjska and Bela krajina region in May 2015. The acquired data was processed and then displayed by using graphs.
Sekundarne ključne besede: primary education;Romany language;osnovnošolski pouk;romski jezik;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: VIII f., 47 str.
ID: 9160947