diplomsko delo
Robert Fridman (Avtor), Breda Kegl (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je obravnavan razvoj sesalnega sistema s posebnimi zahtevami za dirkalni motor dirkalnika GPE 14. Določiti smo želeli optimalne geometrijske lastnosti sesalnega sistema za doseganje nemotenega dovoda zraka pri čim nižjih tlačnih izgubah. V ta namen smo z uporabo numeričnih simulacij analizirali vpliv spremembe geometrijskih lastnosti sesalnega sistema na karakteristiko motorja in optimirali geometrijske lastnosti, za katere je bilo ugotovljeno, da bistveno vplivajo na karakteristiko dirkalnega motorja. Rezultati kažejo opazna znižanja (12,3 %) tlačnega padca skozi restriktor in vidno izboljšane karakteristike motorja (1,58 %) glede na začetni dizajn geometrijskih parametrov sesalnega sistema. Rezultati numeričnih simulacij so bili verificirani z laboratorijskimi meritvami.

Ključne besede

sesalni sistem;optimizacija;računalniška dinamika tekočin;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [R. Fridman]
UDK: 621.43.03(043.2)
COBISS: 20123414 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 968
Št. prenosov: 114
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of intake manifold for Formula S race car
Sekundarni povzetek: In this diploma thesis the design of the intake manifold with special requirements for a racing engine of GPE14 race car will be discussed. The goal is to determine the optimal geometrical properties of the intake manifold for smooth flow and low pressure drop. For that purpose we have analyzed the effect of changing the geometrical properties of intake manifold on the engine characteristics by using numerical simulations and we have later optimized the properties for which it was established to have major effect on engine characteristics. Results show noticable reduction (12,3 %) of pressure drop trough the restrictor and visible improvement of engine characteristics (1,58 %) relative to initial design of inatake manifold geometrical parameters . Results of the numerical simulation were verified by labratory measurements.
Sekundarne ključne besede: intake manifold;optimization;computational fluid dynamics;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo
Strani: IX, 49 f.
ID: 9161093
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, magistrsko delo na študijskem programu 2. stopnje UM