diplomska seminarska naloga
Peter Zrinski (Avtor), Igor Pesek (Mentor)

Povzetek

V diplomski seminarski nalogi je obravnavano učenje programiranja. Podrobneje je predstavljen program Blockly. Glede na stopnje, ki jih Blockly ponuja za učenje programiranja, so ugotovljene prednosti in slabosti učenja programiranja s pomočjo blokov. Prav tako je ugotovljena primernost učenja programiranja s programom Blockly v razredih osnovne šole. Končna ugotovitev kaže, da je program Blockly najprimernejši za učenje programiranja, če učenci še niso bili seznanjeni s tradicionalnim programiranjem.

Ključne besede

učenje;programiranje;osnove;Blockly;diplomske seminarske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [P. Zrinski]
UDK: 004.42(043.2)
COBISS: 54292739 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 559
Št. prenosov: 24
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Learning Programming with Blockly
Sekundarni povzetek: In this thesis the main theme is programming. Blockly is the programme described in detail. According to levels that Blockly offers for learning programming, there are introduced some pros and cons of programming with blocks. There is also considered the adequacy of using Blockly for learning programming in primary school. The conclusion is that Blockly is most addequate to use by students that have never used traditional programming.
Sekundarne ključne besede: learning;programming;basics;Blockly;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za matematiko in računalništvo
Strani: IX, 21 f.
ID: 9161178