magistrsko delo
Maja Menič (Avtor), Marja Bešter (Mentor), Irena Hergan (Komentor)

Povzetek

V današnjem času je zelo pomembno samostojno individualno učenje, ki ga v tem magistrskem delu razumemo kot obliko individualnega učenja v osnovni šoli, pri kateri se osnovnošolec na učiteljevo pobudo pri pouku ali doma uči iz učnega gradiva.

Ključne besede

individualno učenje;anketni vprašalnik;učne težave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Menič]
UDK: 373.32.016:3(043.2)
COBISS: 11100745 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1207
Št. prenosov: 183
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Self-regulated learning from social studies textbooks among year 5 primary school students
Sekundarni povzetek: In contemporary school the self-regulated learning is very important. In our thesis it is to be understood as a form of individual learning in a primary school, where a teacher stimulates a student to self-study activities, either at school or at home using the course material.
Sekundarne ključne besede: learning;primary education;social sciences;učenje;osnovnošolski pouk;družbene vede;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Poučevanje na razredni stopnji
Strani: 71 str.
ID: 9161424