diplomski projekt
Povzetek
Prodaja se dogaja povsod, vsak dan, tako v podjetjih kot tudi na domu. Je ena izmed pomembnejših funkcij podjetja, saj je od nje odvisen uspeh in konec koncev tudi obstoj podjetja na trgu. Želja podjetja, da stranki izdelek le proda, ni dovolj. Podjetje mora graditi na odnosu z njo in stremeti k temu, da obdrži zvestobo starih in si pridobi nove stranke. Zato mora podjetje nenehno načrtovati, spremljati in nadzorovati prodajne načrte.
V diplomskem delu smo opredelili več definicij prodaje ter preučila funkcijo in pomen le-te. Ugotavljali smo pomembnost skrbnega načrtovanja prodaje in preučila proces načrtovanja prodaje, ki je sestavljen iz več korakov, pri čemer mora biti izveden vsak korak, saj bo le tako prodajni načrt pravilno sestavljen. Opredelili smo vsebino prodajnega načrta ter njegovo povezanost s celotno organizacijo. Opisali smo, katere vire je najbolje uporabiti pri pridobivanju informacij za izdelavo načrta in predstavila prednosti uporabe prodajnega načrta.
Na podlagi konkretnega primera smo skušali izdelati prodajni načrt za izdelek v podjetju Daihen Varstroj. Pri tem smo upoštevali interne vire podjetja kot so razne analize izbranega trga.
Ključne besede
prodaja;načrtovanje;viri informacij;tržna analiza;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[V. Matjašec] |
UDK: |
658.8 |
COBISS: |
12625180
|
Št. ogledov: |
1537 |
Št. prenosov: |
281 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Creating a sales plan for a product X in a chosen organization |
Sekundarni povzetek: |
Nowadays, sales occur everywhere as in companies as at home. A sale is one from among others the most important function in companies and also the existence of the company depend on it. However, company must build a relationship with costumer and strive to retain loyalty of old costumers and obtain new ones. Therefore company must constantly plan, monitor and supervise sales planning.
In the thesis we determined various definitions of the sale and we explored its function and meaning. We noted the importance of solicitous sales planning and we looked into the process of sales planning that is combined of several steps and the most important is that each step is carried out, so the sales planning is formatted correctly. We determined the content of sales planning and its connection with the entire organization. In thesis we described which sources can be keenly used in addition to get more information for production of planning and we also described advantages of using sales planning.
Based on concrete case we produced sales planning for a product in the company Daihen Varstroj. We complied with internal sources of the company such as different analyses of a chosen market. |
Sekundarne ključne besede: |
company;sales;the proces of sales planning;sales plan;sources of information; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
2019-09-05 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
II, 30 str., 2 str. pril. |
ID: |
9161606 |