diplomsko delo
Tanita Jošt (Avtor), Matjaž Debevc (Mentor)

Povzetek

S pojavom in razvojem interneta in IKT, so se pojavile možnosti za razvoj in napredek na nešteto področjih. Tehnologija je velike spremembe prinesla tudi za pedagoge in študente, učne metode in cilje ter začela spreminjati namen univerz. V diplomski nalogi bomo predstavili izobraževalno tehnologijo, koncept e-učenja, virtualna učna okolja in lestvice za merjenje uporabniške izkušnje. Največjo pozornost bomo namenili LMS učnim platformam. Raziskali bomo, kakšne so trenutne izkušnje visokošolskih institucij in študentov z LMS-i ter iskali pomanjkljivosti med trenutnimi LMS-i in spremembami, ki so potrebne za preboj nove generacije digitalnih učnih okolij.

Ključne besede

izobraževalne tehnologije;e-učenje;virtualna učna okolja;sistem za upravljanje učenja;digitalno učno okolje nove generacije;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: T. Jošt
UDK: [005.92:004.63]:37.091.3(043.2)
COBISS: 20178710 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 987
Št. prenosov: 118
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: IMPACT OF THE NEW GENERATION OF DIGITAL LEARNING ENVIRONMENTS ON THE LEARNING PROCESS
Sekundarni povzetek: With the advent and the initial development of the internet and ICT, many new possibilities for progress and further development in countless fields have been made possible. The technology has also brought about great changes for teachers and students, teaching methods and goals, and has started to change the purpose of universities. In this thesis, we will present educational technology, concepts of e-learning, virtual learning environments and scales for measuring the user’s experience. We will devote most of our attention to LMS learning platforms. We will also research the current experiences higher education institutions and students have with LMS and search for deficiencies or disadvantages of the current LMS and changes needed for the advances of the new generation of digital learning environments.
Sekundarne ključne besede: educational technology;e-learning;virtual learning environments;learning management system;new generation digital learning environment;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 67 str.
ID: 9162165