diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu
Katja Altintas (Avtor), Borut Werber (Mentor)

Povzetek

Uporaba računalnika, ki so mu pred leti pripisovali ustreznost uporabe šele v osnovnih šolah, se že nekaj časa prenaša tudi v prostore vrtca. Naš cilj je bil, ugotoviti, v kolikšni meri so pedagoški delavci naklonjeni uporabi računalnika kot učnega pripomočka ter kaj vpliva na njihov odnos pri uporabi in vključevanju računalnika v povezavi s področji kurikuluma. Zanimale so nas tudi računalniške kompetence vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev, predvsem pri poznavanju primernih otroških računalniških programov, ki bodo otrokom omogočili nov način učenja, razvijanje socialnih veščin in večjo motivacijo. Rezultate smo pridobili z anonimno anketo in ugotovili, da pedagoški delavci pri svojem delu računalnik uporabljalo predvsem za pripravo na delo in evalvacijo, medtem ko se računalnika kot učnega pripomočka ne poslužujejo prav pogosto. Prav tako niso mnenja, da jim računalniškega znanja primanjkuje, čeprav je anketa pokazala, da otroških računalniških programov ne poznajo. Priporočljivo bi bilo, da bi izobraževalne institucije pedagoškim delavcem omogočile izobraževanje, ki ne bi vključevalo le predstavitev programov za odrasle, temveč bi bil poudarek bolj na predstavitvi primernih otroških računalniških programov ter kako jih vključevati v program Kurikuluma za vrtce.

Ključne besede

IKT;računalnik;predšolski otrok;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [K. Altintas]
UDK: 004.42
COBISS: 7766547 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 963
Št. prenosov: 135
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: COMPUTER AS A LEARNING TOOL IN KINDERGARTEN
Sekundarni povzetek: Computer used to be restricted to primary schools, but they are being gradually introduced into kindergartens as well. Our goal was to determine to what extent instructional and professional support staff favour the use of computers as learning tools and what affects their attitude towards using and including computers in different areas of the curriculum. Another point of interest were computer skills of preschool teachers and their assistants, especially in terms of knowledge of adequate children's software that enables a different way of learning and developing social skills and strengthens children's motivation. The results were acquired through an anonymous survey, which showed that instructional and professional support staff mainly use computers to prepare for their work and conduct evaluations. They rarely use them as learning tools. They also believe that their computer knowledge is sufficient, but the survey showed they do not know any children's computer software. Educational institutions should provide instructional and professional support staff with training that would not merely present software for adults, but rather focus on software for children, and show them how to incorporate it into the kindergarten curriculum.
Sekundarne ključne besede: ICT;computer;preschool child;learning tool;survey.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 72 f.
ID: 9162337