diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov

Povzetek

V vodilnem mednarodnem podjetju za proizvodnjo in distribucijo alkoholnih pijač prenavljamo celovite programske rešitve v hčerinskih podjetjih v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Pri tem poskušamo uporabljati čim bolj standarden pristop in tako znižati nivo tveganja, stroške ter poenostaviti kasnejšo podporo. Razlike med posameznimi hčerinskimi podjetji so večje, kot smo pričakovali, in tako smo primorani naše rešitve prilagajati oziroma dodajati nove zahtevane funkcionalnosti in procese prilagajati lokalnim zahtevam. K reševanju problema smo pristopili tako, da smo vse nove projekte začeli na osnovi najnovejše različice dobrih praks in funkcionalnosti. Nato smo pripravili primerjalno analizo (Fit-Gap), ki je tvorila osnovo za začetek vpeljevanja nove rešitve. Nove rešitve smo razvili in dodali v zbirko dobrih praks, ki smo jo tako nenehno izpopolnjevali. Pri tem smo se opirali na mednarodne standarde, izkušnje in pravila poročanja grupi, kjer je to bilo mogoče. Po začetnem počasnem napredovanju so se pokazali prvi učinki, ki kažejo da smo na pravi poti, saj od uporabnikov dobivamo vedno bolj pozitivne odzive na naše rešitve, poleg tega pa je vpeljevanje celovitih programskih rešitev veliko bolj gladko. O pristopu nam je uspelo prepričati tudi regijsko vodstvo, ki nam čedalje bolj pomaga z nasveti in s sodelovanjem, kljub temu pa še vedno noče prevzeti večje odgovornosti za standardizacijo. Naša prizadevanja so botrovala zmanjšanju potrebnega časa za vpeljevanje novih celovitih programskih rešitev, zmanjšala se je tudi kompleksnost, saj večina rešitev, ki jih zahtevajo uporabniki, že obstaja. Menimo, da je pristop z nenehnim izpopolnjevanjem in upravljanjem dobrih praks kot notranjim produktom pravi pristop, in zato ga nameravamo izvajati in dopolnjevati tudi v prihodnje. Še bolj se bomo morali potruditi za zadostno obveščanje ključnih uporabnikov o novih funkcionalnostih in dodajanju nove poslovne vrednosti v naše rešitve, saj menimo, da je to tisto, kar uporabnikom prihrani čas in dviga njihovo zadovoljstvo. Pri tem se zavedamo, da moramo biti pazljivi, ker še vedno želimo, da se uporabniki čutijo odgovorne za rešitev.

Ključne besede

NAV;celovita programska rešitev;dobra praksa;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [T. Praprotnik]
UDK: 004
COBISS: 7715603 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1096
Št. prenosov: 61
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: CRITICAL ANALYSIS OF ERP IMPLEMENTATIONS IN AFFILIATED COMPANIES
Sekundarni povzetek: A leading international spirit production and distribution company is changing its ERP systems in affiliated companies across Europe, Middle East and Africa. By doing so, we are trying to use a standard approach which would reduce the level of risk and costs as well as simplify later support. Differences between sister companies are much bigger than we originally anticipated and this is why we were forced to adapt our solutions by adding new functionalities and modifying processes to fit local requirements. In order to tackle the problem we decided to start to base all new projects on the latest version of best practices and functionality. As one of the first steps in every implementation, we conduct a fit-gap analysis during which we discover the differences (gaps) from the standard solution. During the course of a project new solutions are then developed and integrated into best practices that are being constantly complemented. For producing new solutions we are relying on the international standards, management reporting rules and our experience. After a slow start the first results showed that we were on the right track, since the user feedback was becoming more and more positive over time. We managed to convince the majority of the regional management of the benefits of our approach that now helps us during the new implementations. Regional executives though still do not want to take any responsibility for the standardization. Our efforts have produced a reduction of time needed to run an ERP project as well as considerable reduction in complexity, since most of the solutions that users ask for already exist. We strongly believe that our continuous improvement approach is the right direction to follow in our context. We will have to work harder to make sure that key users are aware of the new features and changes that we develop, because we believe it to raise user satisfaction and save time. We however still need to make sure that users will continue being responsible for the provided ERP solutions in their local environment.
Sekundarne ključne besede: NAV;Enterprise resource planning;Best practice;Interface;Implementation;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 51 str.
ID: 9164830
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov