delo diplomskega projekta
Elvis Šišić (Avtor), Borut Milfelner (Mentor)

Povzetek

Diplomski seminar je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V prvem delu je predstavljena teorija marketinškega komuniciranja.Z marketinškim komuniciranjem podjetje odjemalca nagovarja, informira o izdelkih in zmanjša njegovo neprepričanost vse to privede do pospešenega nakupa. Da podjetje izdelek proda, je pred tem treba v podjetjih organizirati, voditi akcijo marketinškega komuniciranja. Splet marketinškega komuniciranja je sestavljen iz štirih instrumentov: oglaševanja, odnosov z javnostmi, osebneprodaje in pospeševanja prodaje.Z njimi podjetje poskuša predstaviti izdelek ali storitev javnosti oziroma odjemalcem. Marketinško komuniciranje je za vsako podjetje, ki želi razvoj in dolgotrajno preživetje na nasičenem trgu,izrednega pomena. V praktičnem delu je predstavitev marketinškega komuniciranja na primeru podjetja Louis Vuitton. Ob teoriji je predstavljen način, kako luksuzno modno podjetje predstavlja izdelke odjemalcem. Cilj diplomskega seminarja je spoznati načine komuniciranja z javnostjo v velikih korporacijah, kot je primer diplomskega seminarja, podjetje Louis Vuitton. Za omenjeno podjetje so v seminarju zraven načinov oglaševanja predstavljeni tudi zgodovina in razvoj podjetja, izdelki ter njihovo oglaševanje.

Ključne besede

marketinško komuniciranje;oglaševanje;odnosi z javnostjo;osebna prodaja;pospeševanje prodaje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [E. Šišić]
UDK: 659.1/.4
COBISS: 12580892 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1563
Št. prenosov: 216
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing communications in Louis Vuitton
Sekundarni povzetek: The degree paper consists of theoretical and practical work. The first part presents the theory of marketing communication. With the marketing communication, the company addresses, informs the customer about the products and reduces all weaknesses its and all this leads to accelerated purchase. That the company sells the product it is previously required in that the enterprise organizes, manages marketing communication campaign. Internet marketing communication consists of four instruments; advertising, public relations, personal selling and sales promotion, with which the company is trying to present a product or service to the public or customers. Marketing communication is essential for any company that wants to develop and a long term survival in the saturated markets. In the second part which is the practical, is the presentation of marketing communication in the case of Louis Vuitton. With the help of the theory it is presented the way luxury fashion company presents products to customers. The aim of the degree is to learn about ways to communicate with the public in large corporations such as is in the case of the company Louis Vuitton. For the company above are also presented advertising methods, the history and development of the company, its products and advertising.
Sekundarne ključne besede: marketing communication;advertising;public relations;personal selling;sales promotion;product;Louis Vuitton;customers.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 38 str.
ID: 9165526
Priporočena dela:
, delo diplomskega projekta
, delo diplomskega projekta
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa