diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu
Tomaž Peresciutti (Avtor), Gregor Lenart (Mentor)

Povzetek

Družinsko podjetje Perešuti d.o.o. s tradicijo izdelovanja kvalitetnih mesnih izdelkov želi zapolniti proizvodnje zmogljivosti in povečati prodajo. Trenutno se največ ukvarjajo z vzpostavitvijo novih prodajnih lokacij po Sloveniji, kjer se srečujejo predvsem s problemom prepoznavnosti malega podjetja v velikih mestih. Po zadnjih podatkih SURS-a ima v Sloveniji 84 % podjetij, z vsaj 10 zaposlenimi, spletno stran in 37 % profil na družbenih omrežjih. Medmrežje pa je v Sloveniji v prvem četrtletju 2015 uporabljalo 73 % oseb, starih 16–74 let. Ker podjetje še ni imelo spletne strani in ni uporabljalo nobenega elektronskega tržnega kanala, se je odločilo za vzpostavitev le-te. Vzpostavitev se je pričela s pripravo vzpostavitvenega razvojnega načrta. Spletno stran podjetja smo vzpostavili s programskim orodjem WordPress. Slednja je bila objavljena na spletu in optimizirana za spletne iskalnike. S programskim orodjem Google Analytics je analizirana obiskanost spletne strani. Poleg spletne strani podjetja je bila izdelana tudi Facebook stran podjetja, ki je bila prav tako optimizirana in analizirana s strani obiskovalcev.

Ključne besede

svetovni splet;spletne strani;malo podjetje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [T. Peresciutti]
UDK: 004.738.5
COBISS: 7731219 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 866
Št. prenosov: 70
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The web page set-up for company Perešuti d.o.o.
Sekundarni povzetek: The family company Perešuti d.o.o. with a tradition of production of quality meet products wants to fill up production capacity and increase sale. Currently, they mostly deal with establishment of new sale locations around Slovenia, where they mainly face a problem of recognisability of a small company in large towns. According to the last data of SORS, in Slovenia 84% of companies with at least 10 employees have a web page, and 37% of the companies have a profile on social networks. In the first quarter of 2015, the Internet in Slovenia was used by 73% of persons aged from 16 to 74 years. Since the company still does not have a web page and have not been using any electronic marketing channel, it decided to establish it. The establishment began with preparation of development plan. The web page of the company was established with the WordPress software tool. It was published online and optimized for web browsers. With Google Analytics software tool, a visit of web page is analysed. In addition to web page of the company, we also designed a Facebook page of the company, which was optimized and analysed by the visitors as well.
Sekundarne ključne besede: World wide web;Web pages;Facebook page;Small company;Establishment.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 55 f.
ID: 9166113
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu
, diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa