diplomsko delo
Alen Šnajder (Avtor), Domen Verber (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo na začetku opredelili pojem mobilnih aplikacij ter podrobneje predstavili njihov namen in posamezne vrste. Vrste mobilnih aplikacij smo tudi podrobneje opisali in navedli nekaj njihovih ključnih prednosti in slabosti. V nadaljevanju diplomske naloge smo razložili termin monetizacija mobilnih aplikacij in opisali njeno povezavo z različnimi monetizacijskimi modeli znotraj mobilnih aplikacij. V četrtem poglavju smo podali nekaj informacij o mobilni oglaševalski platformi AdMob ter v nadaljevanju naloge predstavili in krajše opisali še ostale mobilne oglaševalske platforme. Na koncu diplomske naloge smo s pomočjo orodja Android Studio in mobilne oglaševalske platforme AdMob izdelali prototipno aplikacijo. Izdelano aplikacijo, skupaj z njenimi funkcionalnostmi, smo predstavili v nadaljevanju poglavja integracija monetizacijskega modela oglaševanje znotraj mobilne aplikacije. Na koncu diplomske naloge smo povzeli teoretična izhodišča in jih primerjali z našimi.

Ključne besede

monetizacija mobilne aplikacija;android;mobilne oglaševalske platforme;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: A. Šnajder
UDK: 004.774-026.12(043.2)
COBISS: 19923734 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1554
Št. prenosov: 326
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Monetization of mobile applications
Sekundarni povzetek: The introduction of graduate thesis defines the concept of mobile applications and presents their purpose and various types in detail. Types of mobile applications are further described and some of their strengths and weaknesses are listed. Next part of the graduate thesis explains the term app monetization along with its relation to other monetization models inside the mobile applications. The fourth chapter includes some information about advertising platform AdMob as well as presentations with shorter descriptions of other mobile advertising platforms. Furthermore, a prototype application was developed with the help of Android Studio tool and mobile advertising platform AdMob. The developed application, along with its functions, is presented in the chapter integration of monetization model advertising inside a mobile application. Finally, yet importantly the theoretical framework is summarized and compared to ours.
Sekundarne ključne besede: mobile application monetization;android;mobile ad networks;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in tehnologije komuniciranja
Strani: VIII, 36 str.
ID: 9166794