diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
Matej Šteblaj (Avtor), Vlasta Rodošek (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava problematiko, kako zagotoviti primerno in pravočasno porabo posipnega materiala za zimsko vzdrževanje cest. Na primeru cestnega podjetja Nova Gorica je bila izdelana analiza trenutnega stanja, popis trenutno uporabljenih modelov in primerjava tega z dejanskim stanjem. Na podlagi trenutnega modela je bil predlagan nov model, z utežnimi koeficienti, ki se v primerjavi z obstoječim, bolje približa dejanskemu stanju hkrati pa vključuje vpliv specifičnih vremenskih pogojev za posamezne cestne odseke. Predlagani model tudi zmanjša porabo posipnega materiala in obremenitev le tega na okolje, hkrati pa naredi posip ekonomsko učinkovitejši.

Ključne besede

ceste;vzdrževanje cest;zimsko vzdrževanje cest;posipavanje;posipni materiali;vremenski podatki;vremenske postaje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Založnik: [M. Šteblaj]
UDK: 625.768.5/.6(043.2)
COBISS: 20481046 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1186
Št. prenosov: 93
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: WINTER ROAD MAINTENANCE WITH WEATHER DATA SUPPORT
Sekundarni povzetek: The thesis deals with the problem of how to provide adequate and timely consumption of spreading material for winter road maintenance. For example, we choose Road company Nova Gorica and, do the analysis of the current situation, with the current inventory of the models used and we did comparison of this with current situation. Based on current model, we propose a new model, with the weighting coefficients to be compared with the existing one, at the same time, aproches closest to the actual situation but also includes the impact of specific weather condition for individual road sections. The proposed model also reduces the consumption of grit material and the burden thereof on the environment, but do the shake economically efficient.
Sekundarne ključne besede: road maintenance;winter road maintenance;winter service;wather data;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Strani: VIII, 67 f.
ID: 9166799
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa