magistrsko delo
Povzetek
V svet vse bolj prodira nova panoga. Vedno bolj resno jo začenjajo jemati tudi podjetja, kajti dokazano prinaša dobiček, če se je pravilno lotijo. Ta panoga se imenuje uporabniška izkušnja. Ko jo združimo s še eno zanimivo tehnologijo, ki se imenuje spletno bančništvo, dobimo zanimivo in poučno magistrsko delo. Zanimivo predvsem z vidika, ker si mnogi danes niti ne znajo več predstavljati življenja brez spletnega ali vsaj elektronskega bančništva. Prav zato bo zanimivo proučiti, katera banka v Sloveniji nudi najvišjo uporabniško izkušnjo za spletno bančništvo. To pa je tudi ključno vprašanje magistrskega dela. V delu se to vprašanje rešuje tako, da je najprej opisano, kaj je elektronsko bančništvo. Nato se proučevanje nekoliko poglobi in je raziskan en del elektronskega bančništva – spletno bančništvo. Kar zadeva teoretični del, je v magistrskem delu podrobno opisana uporabniška izkušnja, ki se jo poskuša počasi prenesti v spletno bančništvo. Empirični del je osredotočen na raziskavo, katera banka ponuja najvišjo uporabniško izkušnjo spletnega bančništva v Sloveniji.
Ključne besede
elektronsko bančništvo;spletno bančništvo;uporabniške izkušnje;varnost;tveganje;zlorabe;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[A. Radovanovič] |
UDK: |
336.71:004.738.5(043.2) |
COBISS: |
12546588
|
Št. ogledov: |
995 |
Št. prenosov: |
177 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
User experience of online banking in Slovenia |
Sekundarni povzetek: |
There is new sector getting recognition. Everyday more and more, because many companies started to build their work around that sector. And reason is simple, it proved profitable if properly engage. Name of that sector is user experience. And when we combine that sector with allways interesting online banking we get instructive master's thesis. Today many are not even able to imagine life without online banking or at least electronic banking. That is why this master's thesis is so interesting. Because it combines two very interesting topics. This task will start by describing what is an electronic banking. Then will go little deepen and explore another part of the electronic banking – online banking. Then will also explore what user experience is. That will all happen in theoretical part. In the empirical part, the task is to focus the search, which bank offers the highest user experience of online banking in Slovenia. |
Sekundarne ključne besede: |
electronic banking;online banking;user experience;security of electronic banking;comparison of user experience;risks and abuse of electronic banking; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
III, 79 str. |
ID: |
9167501 |