diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov
Brigita Rezar (Avtor), Matjaž Maletič (Mentor)

Povzetek

Zagotavljanje kakovosti obsega vse planirane in sistematične dejavnosti, potrebne za pridobitev primernega zaupanja, da bosta proizvod (izdelek ali storitev) izpolnjevala predpisane zahteve oz. zahteve kupca. Za zagotavljanje kakovosti management celovite kakovosti ali TQM zahteva uporabo načel iz managementa kakovosti v vseh področjih in na vseh nivojih organizacije, kajti le s kakovostnimi produkti (blago ali storitev) je organizacija v 21. stoletju lahko konkurenčna na tržišču. Temeljna načela managementa celovite kakovosti so predstavljena v empiričnem delu diplomskega dela. V raziskovalnem delu diplomskega dela s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika ugotavljamo, kako svoj doprinos k zagotavljanju kakovosti vidijo zaposleni v obravnavanem podjetju. Posebno pozornost smo namenili ugotavljanju razlik med zaposlenimi v proizvodnem procesu ter zaposlenimi v ostalih procesih podjetja. Raziskovalni del naloge smo zaključili z analizami omenjenih anketnih vprašalnikov. Zaključni del diplomskega dela je namenjen predlogom za izboljšanje ugotovljenega stanja glede zagotavljanja kakovosti v obravnavanem podjetju.

Ključne besede

kakovost;zagotavljanje kakovosti;management celovite kakovosti (TQM);

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [B. Rezar]
UDK: 005.336.3
COBISS: 7838227 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2538
Št. prenosov: 461
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: QUALITY ASSURANCE IN THE PRODUCTION PROCESS OF THE COMPANY GORENJE KERAMIKA, D.O.O.
Sekundarni povzetek: Quality assurance includes all planned and systematic actions in order to provide sufficient confidence that a product (good or service) will satisfy customers' needs. Drawing upon literature review one can argue that Total Quality Management (TQM) requires application of the principles of the quality management in all areas and in all levels of the organization. It is evidenced that nowadays organizations can remain competitive on the global market only if they achieve desired level of quality. The aim of this diploma thesis is to examine quality issues in the studied company, especially from the perspective of the employees. In the empirical part, we introduced fundamental principles of Total Quality Management. The research was performed by anonymous questionnaire. The goal of the empirical part was to investigate the quality assurance from the perspective of the employees, especially to examine how they perceive their role in achieving required level of quality. Special attention was paid to determining how their own contribution to ensure quality sees the employees in the manufacturing process and how employees in other processes of the company. Research is completed with analysis of questionnaires. The last part of the diploma describes some possibilities to improve current situation about assuring quality in the company.
Sekundarne ključne besede: Quality;Quality assurance;Total Quality Management (TQM);
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 48 str.
ID: 9170270
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov
, delo diplomskega projekta
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov