diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
Melita Medved (Avtor), Eva Jereb (Mentor)

Povzetek

Javna uprava je z uvedbo e-poslovanja približala upravo strankam in tako zmanjšala čakalne vrste na okencih, dosegla pa je tudi veliko zastavljenih ciljev in sicer, da je uporabnikom ponudila varne, enostavne in dostopne elektronske storitve.

Ključne besede

pisarniško poslovanje;elektronsko poslovanje;javna uprava;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Medved]
UDK: 331.103
COBISS: 7832083 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1781
Št. prenosov: 120
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: E-BUSINESS AT THE UPRAVNA ENOTA IDRIJA
Sekundarni povzetek: With the implementation of electronic services, the public administration has brought the administration closer to its customers, cutting the queues at administrative units in half.
Sekundarne ključne besede: Public Administration;electronic services;office operations;E-government;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 48 f.
ID: 9170649
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov