diplomsko delo
David Gjerek (Avtor), Aleš Holobar (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo pregledali kratko zgodovino in osnovne značilnosti računalniških iger, raziskali smo pojem internet stvari in podrobneje spoznali platformo Raspberry Pi skupaj z naborom senzorjev Sense Hat. Našteta področja smo združili v končno rešitev, ki prikazuje primer delovanja interneta stvari skupaj z računalniškimi igrami in platformo Raspberry Pi. Implementirali smo grafično nezahtevno računalniško igro Kača ter jo s pomočjo nabora senzorjev in interneta stvari obogatili z ambientno inteligenco. Računalniška igra vpliva dinamično in adaptivno na potek in težavnost igranja, saj simulirana kača s pomočjo senzorskih tipal zaznava dražljaje iz okolja in se temu primerno tudi odzove.

Ključne besede

računalniške igre;internet stvari;Raspberry Pi;senzorji;pametni telefoni;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: D. Gjerek
UDK: 004.928:004.738.5(043.2)
COBISS: 20233750 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 875
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: IMPLEMENTATION OF INTERNET OF THINGS SUPPORTED COMPUTER GAMES ON RASPBERRY PI
Sekundarni povzetek: In the diploma thesis, we reviewed a short history of computer games and their basic characteristics. We studied the concept of the internet of things and suitability of its implementation with the help of the Raspberry Pi platform and Sense Hat sensors. The listed components were combined into a simple gaming platform, on which the well-known computer game Snake was implemented. The game tracks the ambient temperature and air humidity and uses the gathered information to control the speed of the animated snake in the virtual environment. The implemented game demonstrates how the internet of things can be used to augment the simple computer games and boost their market value.
Sekundarne ključne besede: computer games;internet of things;raspberry pi;senzors;smartphone;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VIII, 35 str.
ID: 9170880