delo diplomskega projekta
tadeja Damiš (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem projektu bo v začetku razloženih nekaj pojmov, ki se nanašajo na pričujoči projekt. Na začetku bo pojasnjeno, kaj je oglaševanje, katere vrste oglaševanja poznamo, kaj je cilj oglaševanja, kdo so udeleženci v oglaševalskem procesu. Nato bo razloženo, kaj so mediji in katere vrste medijev poznamo, pri čemer se bomo osredotočili predvsem na tiskane medije. Na koncu diplomskega projekta pa se bomo posvetili zlasti časopisu Večer, ki je primer tiskanega medija. Cilj pričujočega diplomskega projekta je spoznati, kako časopis Večer oglašuje, katere vrste oglasov imajo, kakšni sta cena in struktura oglasov. Analizirano bo, kolikšno je število oglasov v posamezni številki, pogostost oglaševanja, koliko strani je namenjenih oglaševanju, kakšni sta velikost in oblika oglasa, kateri so prevladujoči oglaševalci ter katere blagovne znamke se oglašujejo v časopisu Večer.

Ključne besede

oglaševanje;mediji;tiskani mediji;časopisi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Damiš]
UDK: 659.1:070
COBISS: 12612380 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1281
Št. prenosov: 135
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Advertising on print media the case study of newspaper Večer
Sekundarni povzetek: At the beginning of my diploma assignment some crucial words have to be explained. Firstly, what is advertisment, which kinds of advertisment do we know, what is the goal of advertisment and who are the people taking part in the process. Media will also be explained; what is media and which kinds we know, focused mainly on press media. At the end of the project we will mostly focus on the newspaper Večer, which is an example of press media. The goal of this project is to acknowledge, how Večer advertises, which kind of adverts do they have and what is the price and structure of those adverts. There will be an analysis about the number of adverts in the released number of the newspaper,the frequency of adverts, the size and shape of those adverts, also which are the the most common advertisers and which trade marks are most advertised in the newspaper Večer.
Sekundarne ključne besede: Advertising;media;press media;company Večer;newspaper Večer;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: IV, 37 str.
ID: 9170949
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov