diplomsko delo
Jasmina Jogić (Avtor), Tomaž Zupančič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo v teoretičnem delu predstavili pomembnost splošnega razvoja predšolskih otrok. Opozorili smo na celostnost, prepletenost in soodvisnost razvojnih faz ter področij, ki jih je težko določiti. Enako velja za razvoj na umetnostnem področju, kjer likovno-umetniško izražanje ne sme biti osamljena aktivnost 5 in 6 let starih otrok. Vzgojitelji in njihovi pomočniki ter še posebej starši moramo vseskozi spremljati razvojne razlike v značilnostih dečkov in deklic ter jim s prilagojenimi dejavnostmi omogočiti čim bolj ustvarjalno predšolsko obdobje. V empirični raziskavi smo anketirali 32 dečkov in 32 deklic, starih 5 in 6 let, ki obiskujejo različne enote vrtca v Medvodah, saj je bil namen ugotoviti, ali se sprejemanje prikazanih impresionističnih in kubističnih umetniških del glede na spol razlikuje. Anketiranim smo pokazali 10 izbranih umetniških del: 5 iz obdobja impresionizma in 5 iz obdobja kubizma. Rezultate smo prikazali v tabelah. Ugotovili smo, da je bila dečkom in tudi deklicam najbolj všeč slika z motivom konja (vpliv glede na spol).

Ključne besede

diplomska dela;predšolski otroci;motiv;spol;impresionizem;kubizem;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [J. Jogić]
UDK: 7.03:373.2(043.2)
COBISS: 22766088 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 888
Št. prenosov: 142
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE INFLUENCE OF SEX ON ACCEPTING WORKS OF ART IN THE PERIOD OF IMPRESSIONISM
Sekundarni povzetek: The theoretical part of the thesis presents the importance of development of preschool children. We pointed out the comprehensiveness, complexity, and interdependence of development stages and areas which are difficult to determine. The same goes for the art development where art expression should not be the only activity of 5 or 6 years old children. The teachers and their assistants as well as parents should pay attention to the differences in development constantly, i.e. to the characteristics of boys and girls, and allow them to have as creative preschool period as possible with adapted activities. In the empirical research, we interviewed 32 boys and 32 girls aged between 5 and 6 years attending different kindergartens in Medvode. The aim was to determine whether gender has an influence on the perception of the Impressionist and Cubist works of art. The respondents were shown 10 works of art, 5 from the Impressionist period and 5 from the Cubism period. The results were presented in charts. We discovered that both boys and girls liked the painting with the horse motif the most (the impact of gender).
Sekundarne ključne besede: theses;preschool children;motif;gender;Impressionism;Cubism;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 46 f., [3] f. pril.
ID: 9174404