doktorska disertacija

Povzetek

Značilnosti udeležencev programa Projektno učenje za mlajše odrasle in intervencije relacijske družinske terapije

Ključne besede

relacijska družinska terapija;osipništvo;socialna izključenost;PUM - Projektno učenje za mlajše odrasle;travmatični dogodki;samopodoba;cirkumpleksni model;disertacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UL TEOF - Teološka fakulteta
Založnik: [M. Guzelj]
UDK: 159.964.2:351.712.2.025-053.6(043.3)
COBISS: 7387994 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1423
Št. prenosov: 969
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: relational family therapy;youngsters in risk;social exclusion;PUM - Project learning for younger adults;traumatic events;self-esteem;circumplex model;
Vrsta dela (COBISS): Doktorsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Teološka fak.
Strani: VIII, 243 str.
ID: 9175342