percepcija oglaševalca, snovalca in potrošnika
Vid Žiberna (Avtor), Monika Kalin Golob (Mentor), Samo Kropivnik (Komentor)

Povzetek

Jezikovna kultura in v oglasnih besedilih izraženi življenjski stil

Ključne besede

Jezikovna kultura;Oglaševalci;Potrošniki;Življenjski stili;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [V. Žiberna]
UDK: 81'27:659.1(043)
COBISS: 34203485 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 807
Št. prenosov: 209
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Culture of language;Advertisers;Consumers;Lifestyles;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 132 str.
ID: 9175500
Priporočena dela:
, percepcija oglaševalca, snovalca in potrošnika
, analiza avtomobilskih oglasov
, med retrotopijo in utopistiko
, kulturni kapital in okus občinstva
, primer Slovenije in Nemčije