diplomsko delo
Katja Kotnik (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Marketing kot orodje za reševanje družbenih in okoljskih problemov na primeru podjetja Patagonia

Ključne besede

Trajnostni razvoj;Okoljevarstveno trženje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [K. Kotnik]
UDK: 658.8:502.12(043.2)
COBISS: 34287709 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 900
Št. prenosov: 151
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Družbena odgovornost podjetja;Social responsibility of business;Sustainable development;Green marketing;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 40 str.
ID: 9175548