diplomsko delo
Gašper Kostrevc (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Strategije vstopa in tržnega komuniciranja pri nastopu na tujih trgih, primer podjetja Dana d.o.o.

Ključne besede

industrija pijač;Internacionalizacija;Mednarodno poslovanje;Tržno komuniciranje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [G. Kostrevc]
UDK: 339.5/.7(043.2)
COBISS: 34292317 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 910
Št. prenosov: 152
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Internationalization;International business;Marketing communication;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 44 str.
ID: 9175571