diplomsko delo
Katja Goričan (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Analiza oglasov, primerjava med kvantitativno raziskavo in elektroencefalografijo

Ključne besede

nevromarketing;EEG;Nevroznanosti;Trženje;Kvantitativno raziskovanje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [K. Goričan]
UDK: 659.1:616.8(043.2)
COBISS: 34257757 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 741
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Neurosciences;Marketing;Quantitative research;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 46 f.
ID: 9175633