diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu sem predstavila različne oblike posredovanja s pomočjo psa kot terapevtske živali. Teoretični del zajema predstavitev aktivnosti, terapije in izobraževanja s pomočjo terapevtskega psa. V tujini so terapevtske živali vedno bolj prisotne v izobraževalnih ustanovah. Predstavila sem, na katerih področjih življenja ima pes pozitiven vpliv na človeka, pa tudi kdaj prisotnost psa ni možna in etične pomisleke, ki jih moramo upoštevati, ko je žival soterapevt. Nadalje sem opisala, kako lahko prisotnost psa vpliva na učence v šoli ter pomen, ki ga predstavlja otrokom. Poleg tega sem predstavila tudi pogoje, ki morajo biti izpolnjeni, da lahko dejavnosti izvajamo v šoli. Branje s pomočjo terapevtskega psa je v tujini zelo pogosta oblika pomoči otrokom, ki imajo težave tako pri začetnem učenju branja kot tudi kasneje, ko bi morali to veščino že dobro obvladati. V empiričnem delu me je zanimalo, ali je tako branje prisotno tudi pri nas, kje se pojavlja in kakšne oblike dela lahko zasledimo. Pri tem sem uporabila dve kvalitativni raziskovalni metodi in sicer polstrukturiran intervju in opazovanje z udeležbo. Rezultati kažejo, da branje s pomočjo terapevtskega psa pozitivno vpliva na glasno branje, poleg tega pa tudi na otrokovo samozavest.
Ključne besede
aktivnosti;izobraževanje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[J. Sever] |
UDK: |
615.851:636.7:028(043.2) |
COBISS: |
11247689
|
Št. ogledov: |
812 |
Št. prenosov: |
138 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Canine assisted reading |
Sekundarni povzetek: |
The diploma thesis presents various aspects of animals included in animal-assisted interventions. In theoretical part, I introduced different possible ways of animal-assisted interventions: animal-assisted therapy, animal-assisted activities and animal-assisted education. Animals became common visitors in educational settings all over the world. I presented positive influences on various aspects of human life, as well limitations when animal-assisted interventions are not possible to perform and ethical dilemmas on the field. I continued with presentation of the impact animals have on children and importance of animals in educational settings. I described which basic rules we have to consider before starting animal-assisted intervention. Canine assisted reading is widely spread method for struggling readers. In empirical part I explored which canine assisted reading form are used in our county, in which ways and how often. I used qualitative research of semi-structured interview and observation, being present at two reading programs. Results indicate that canine assisted reading programs have positive impact on children´s reading as well as theirs’ self-confidence. |
Sekundarne ključne besede: |
reading;psychotherapy;animal;branje;psihoterapija;žival; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Socialna pedagogika |
Strani: |
V f., 73 str. |
ID: |
9191509 |