magistrsko delo
Uroš Pliberšek (Avtor), Bojan Rosi (Mentor), Darja Topolšek (Komentor)

Povzetek

Zaradi vse večje potrebe po hitrejši in obsežnejši svetovni logistiki v kontejnerskem transportu se pojavlja nuja po izboljšanju kakovosti transportnega sistema. Povečanje logističnih stroškov, ki povzročajo ozka grla, ki nastanejo na poti tovora od pristanišča do strank, ter odvračajo uporabo kombiniranega transporta. V podjetju Slovenske železnice d. o. o. za pretovor in prevoz kontejnerjev uporabljajo klasične sisteme za pretovor kontejnerjev, ki so primerni za velike kontejnerske terminale, kjer se opravi veliko pretovora kontejnerjev. Za učinkovito in uspešno konkuriranje prevozniških storitev bi bilo nujno potrebno posodobiti način pretovora kontejnerjev, omogočiti večjo fleksibilnost kombiniranega transporta ter s tem zmanjšati logistične stroške. V magistrskem delu smo analizirali nove načine pretovarjanja kontejnerjev, ki omogočajo zmanjšanje logističnih stroškov, nove načine sodelovanja s strankami ter vpeljujejo večjo fleksibilnost v kombinirani transport. Uvedba izbranega sistema horizontalnega prekladanja kontejnerjev bi podjetju Slovenske železnice d. o. o. prinesla ekonomsko kot tudi konkurenčno prednost pred železniškimi podjetji iz tujine.

Ključne besede

železniški transport;kombinirani transport;kontejnerski terminali;horizontalno prekladanje;logistika;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [U. Pliberšek]
UDK: 656.2
COBISS: 512823613 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1356
Št. prenosov: 134
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of the possibility of introducing a horizontal transhipment of containers in the Slovenian Railways company
Sekundarni povzetek: Due to the growing need for faster and more comprehensive worldwide logistics in container transport, there will be a necessity to improve the transport system. The increase in logistics costs, causing bottlenecks that may arise when the freight is carried from ports to relevant customers, can discourage the use of combined transport. The company Slovenian Railways is using conventional systems for the handling and transport of containers, which are suitable for large container terminals, where they made a lot of container manipulations. To compete successfully in freight, services should be urgently updated by the way of handlig containers , more flexibility combined transport, thereby reducing logistics costs. In this thesis, we analyze new ways of transhipment of containers, capable of reducing logistics costs, new ways of cooperation with customers and introducing greater flexibility in combined transport. The introduction of the chosen system for horizontal transhipment containers, brings the company Slovenian Railways economic as well as a competitive advantage over railway companies from abroad.
Sekundarne ključne besede: rail transport;combined transport;container terminals;horizontal transshipment;logistics;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko
Strani: IX, 55 f., [1] f. pril.
ID: 9208949