diplomsko delo
Klavdija Longar (Avtor), Tatjana Devjak (Mentor), Sanja Berčnik (Komentor)

Povzetek

Kulturna dediščina je dediščina vseh nas. Raziskovanje kulturne dediščine lahko predstavlja velik zalogaj, ki ga lahko oblikujemo v zabavno-poučnega s participacijo otrok in širšega okolja. V prvem delu diplomske naloge sem teoretično predstavila kulturno dediščino, tradicijo, način, s katerim smo raziskovali in podkrepila z nacionalnim dokumentom za vrtce Kurikulom ter predstavila poroko nekoč v Suhi krajini. V druge delu sem prikazala, kako pomembno je vključevanje lokalne tradicije v življenje in delo vrtca. Raziskovanje projekta, Poroka naših babic in dedkov, sem prikazala z aktivnim sodelovanjem otrok z različnimi lokalnimi društvi, v obliki delavnic in pripravi na poroko v vrtcu. Za zaključek projekta smo skupaj z otroki pripravili razstavo starih fotografij in predmetov ter javno prireditev v okviru evropskega projekta na temo Praznovanja v počastitev 25-letnice Dnevov evropske kulturne dediščine. Raziskovanje sem zaključila s sklepom o bogatem naboru znanj in veščin, ki so jih pridobili otroci tekom raziskovanja. V diplomskem delu je uporabljena analitično-deskriptivna raziskovalna metoda.

Ključne besede

kurikulum za vrtce;projektno delo;lokalno okolje;društva Suhe krajine;predšolska vzgoja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Longar]
UDK: 373.2.016:39(043.2)
COBISS: 11284297 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 917
Št. prenosov: 161
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The importance of integrating local tradition into the life and work of preschool institution
Sekundarni povzetek: Cultural heritage is a heritage of everyone. It can present a big challenge by exploring it and can be designed into an entertaining and educational course, with children's participation and broader environment. In the first part of my thesis, I theoretically presented the cultural heritage, tradition and methods used in the research. The latter has been substantiated with the curriculum, which is the national document of nursery schools. I also presented how the wedding used to look like in Suhakrajina. In the second part I presented the importance of integrating local tradition into the life and work of nursery school. The project’s research, The Wedding of our grandmothers and grandfathers, is shown with children’s active participation with various local associations in the form of workshops and wedding preparations in nursery school. To conclude the project, we prepared an exhibition of old photos and items. We also made a public event within a European project, under the theme Celebrations to honour the 25 years of European cultural heritage days. The research was completed with a conclusion of broad knowledge and skills, which children had gained through participation in the project. The descriptive analytical research method is used in the thesis.
Sekundarne ključne besede: nursery school;local community;cultural heritage;vrtec;lokalna skupnost;kulturna dediščina;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 59 str.
ID: 9221898
Priporočena dela:
, analiza primera izbrane občine in vrtca