diplomsko delo
Kaja Galič (Avtor), Olga Poljšak-Škraban (Mentor), Simona Prosen (Komentor)

Povzetek

Osrednji namen diplomskega dela je predstavljalo oblikovanje družabne igre za spodbujanje emocionalne inteligentnosti otrok v zgodnjem otroštvu. Igro sem zasnovala na podlagi modela emocionalne inteligentnosti, ki sta ga oblikovala Mayer in Salovey (1997). Igra vključuje štiri področja emocionalnih sposobnosti, in sicer: zaznavanje emocij, uporabo emocij, razumevanje emocij ter uravnavanje emocij. Oblikovano igro sem preizkusila v Vrtcu Ledina Ljubljana ter v Vrtcu Mavrica Brežice, skupaj je bilo v raziskavo vključenih 57 otrok, starih štiri ter pet let. Rezultati so pokazali, da so bile v igri, za vsako od področji, večinoma izbrane primerne naloge, nekaj pa bi jih bilo potrebno spremeniti oz. dopolniti, predvsem zaradi težav otrok pri razumevanju navodil. Največ težav so imeli pri nalogah iz področja uporabe emocij. Na podlagi odzivov otrok sem zaključila, da so ob igranju igre uživali. Povzamem lahko, da se je oblikovana družabna igra izkazala za primerno metodo pogovora o področjih emocionalne inteligentnosti, ki pa bi jo lahko v prihodnosti še izboljšala.

Ključne besede

zgodnje otroštvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Galič]
UDK: 373.2.:793.5/.7:37.015.311(043.2)
COBISS: 11296073 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 858
Št. prenosov: 149
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Creating a board game for encouraging emotional intelligence
Sekundarni povzetek: The main focus of this thesis is on creating a board game for encouraging emotional intelligence of children in early childhood. Game is based on the Four-Branch Model which was proposed by Mayer and Salovey (1997). Board game covers emotional skills, which include the abilities to perceive emotions in oneself and other, to use emotions, to understand emotions and to manage emotions. Game was tested in Kindergarten Ledina Ljubljana and Kindergarten Mavrica Brežice. 57 children, aged five and four years, took part in the research. The results show that tasks, chosen in this board game, were generally appropriate for each of the emotional skills, however few of them would need some improvement. Mainly due to difficulties children had with understanding the instructions some tasks would have to be changed before using this game again. Based on the response of the children during the game I conclude they had fun while playing. To sum up, results show the game is a suitable tool for encouraging emotional intelligence of children in early childhood.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;play;emotion;predšolski otrok;igra;emocija;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Socialna pedagogika
Strani: 72 str.
ID: 9222682
Priporočena dela:
, [priročnik za Metodiko plesne vzgoje]
, metodika plesne vzgoje
, [priročnik za Metodiko plesne vzgoje]
, [priročnik za metodiko plesne vzgoje]