diplomsko delo
Valentin Gregor (Avtor), Janez Brest (Mentor), Borko Bošković (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo izdelali preprosto računalniško igro z uporabo načrtovalskih vzorcev. Najprej smo proučili načrtovalske vzorce, nato pa izbrali tiste, ki so smiselno prispevali h končnemu izdelku. Za izdelavo smo uporabljali objektno usmerjeni programski jezik Java v razvojnem okolju Eclipse. Tip igre, ki smo jo izdelali, se imenuje Obramba stolpov. V tej igri skuša igralec obraniti svojo bazo pred napadalci tako, da ob poti, kjer hodijo napadalci, postavlja stolpe, ki streljajo na napadalce. Za implementacijo igre smo izdelali uporabniški vmesnik, urejevalnik stopenj ter logiko stolpov in nasprotnikov.

Ključne besede

načrtovalski vzorci;računalniške igre;arhitektura iger;optimizacija;objektno usmerjeno programiranje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: V. Gregor
UDK: 004.424.6.045(043.2)
COBISS: 20333590 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1062
Št. prenosov: 135
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: DESIGN PATTERNS IN VIDEO GAMES
Sekundarni povzetek: In this thesis, our goal was to create a computer game using different design patterns. First we studied the design patterns and decided which of them would benefit us if we implemented them in our game. We wrote our game in the object oriented programming language Java in the Eclipse development environment. The type of game that we designed is called tower defense. In this game the player tries to defend his base against enemies by placing towers that shoot them alongside the road on which the enemies move on. For our game we implemented a user interface, a level editor as well as tower and enemy logic.
Sekundarne ključne besede: design patterns;video games;architecture of games;optimization;object oriented programming;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VI, 33 str.
ID: 9224454
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, doktorska disertacija
, graduate thesis
, ni podatka o podnaslovu